Dagens kjøpetips


For et kupp! :cool: Lurer på om noen noensinne har betalt "fullpris" for en Invicta? Uavhengig om man likte denne klokken, så fant jeg den nå ny til ca 350 USD på nettet og synes vel selv det er i overkant for en kvartsdrevet Invicta. Ser at annonsen sist ble redigert for en måneds tid siden, så det kan jo tyde på at det ikke er så mange som har blitt fristet av tilbudet :p
 
For et kupp! :cool: Lurer på om noen noensinne har betalt "fullpris" for en Invicta? Uavhengig om man likte denne klokken, så fant jeg den nå ny til ca 350 USD på nettet og synes vel selv det er i overkant for en kvartsdrevet Invicta. Ser at annonsen sist ble redigert for en måneds tid siden, så det kan jo tyde på at det ikke er så mange som har blitt fristet av tilbudet :p

Invicta er jo eigentleg heilt greie ur. Har hatt flere.
MEN latterlig med de veil prisene. "Alle" vet jo at ein får de billigere over alt.
Sinnsykt med parallellimport + endel sider som kjøre minimum 50% avslag heile tida...
JaJa...
 
Dette er den gamle versjonen med 2500 cal. I forhold til hva PO2500 ligger på om dagen vil jeg si prisen er fair, men ikke mer....

Klokken har forøvrig ligget ekstremt lenge på finn. Tror ham skulle ha nærmere 20k for et halvtår siden...

...dessuten er det damemodell på 30 mm.
 
Tips for vintage/gmt/entusiaster og andre.

Selv fikk jeg sikle-må-ha følelsen for denne, prismessig korrekt etter min mening tatt i betraktning
"hele pakken", det hadde vært fint om noen her slo kloa i denne, selv er jeg nok over limit foreløpig men jeg har jo dårlig impulskontroll når det gjelder en slik skjønnhet.

FSOT: Rolex GMT 1675 TT 1978/79 Nyservad - [url]www.timetotalk.se - Klockforum[/url]

ultra :cool: og mer enn det.
 
Selv fikk jeg sikle-må-ha følelsen for denne, prismessig korrekt etter min mening tatt i betraktning
"hele pakken", det hadde vært fint om noen her slo kloa i denne, selv er jeg nok over limit foreløpig men jeg har jo dårlig impulskontroll når det gjelder en slik skjønnhet.

FSOT: Rolex GMT 1675 TT 1978/79 Nyservad - [url]www.timetotalk.se - Klockforum[/url]

ultra :cool: og mer enn det.

Hadde det ikke vært for den j**la momsen så hadde jeg nok muligens vært en kjøper.
 
Brukt fra Uret.se?

Noen som har kjøpt brukt ur fra uretvintage.se? Virker det?
 
Redigert:
wa-ome-0045-a.jpg

FINN.no - Mulighetenes marked

Nå har jo jeg blitt litt glad i limited Speedys, men synes denne er temmelig rå!