- Medlem
- 6. des. 2013
36K for denne fortjener vel en oppmerksomhet i denne tråden: http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/rolex-gmt-master-ii-116710ln-23496/
36K for denne fortjener vel en oppmerksomhet i denne tråden: http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/rolex-gmt-master-ii-116710ln-23496/
Rolex klokke i gull og stål - FINN Torget er denne ekte? Altså om det var åpenbart en fake, ville vel folk her inne rapportert den inn til finn, så jeg blir usikker
Håper på svar, jeg er ingen Rolex ekspert.
LLD til 10500 er vel ikke så verst?
Longines Legend Diver - FINN Torget
Stor auksjon på chrono24 som starter om en times tid. Klokker fra alle merker, små til store.
Denne synes jeg var artig: 129 | Wristwatch Signed Omega, Switzerland, Around 1970 | Chrono24 Auctionata
Prøvde å finne litt info om denne, men det var ikke stort jeg fant. Visstnok en klokke fra overgangsperioden da GO gikk fra Glashütte (GUB) til Glashütte Original på starten av 90 tallet ifb med gjennforeningen av Vest- og Øst-Tyskland.
Noen her med kjennskap til klokken? Formening om prisen det spørres om?
@SpaceCowboy Ser du nevner frankenfare og generell vintageskepsis til chrono24, men noe kjennskap til denne?
Har noen skattepenger som brenner litt i lomma, og syntes denne så spennende og uvanlig ut
Er ikke så dreven på Glashutte da det fra et vintage-perspektiv er veldig vanskelig å orientere seg. Det er jo et sted i Øst-Tyskland som har/hadde en rekke klokkeprodusenter. Nomos i dag f.eks. i tillegg til GO. Her må eventuelt noen andre hjelpe.
Chrono24? Det virker på meg som en dumping-plass for vintage-klokker med luguber bakgrunn og det til meningsløse priser. Ja, nå setter jeg det på spissen, men jeg opplever f.eks. beskrivelsene på eBay som mer ærlige sånn generelt sett.
Har du penger som brenner i lomma er vintage-markedet definitivt ikke et marked du bør gå inn i. Så fremt du ikke kjenner veldig godt det du er ute etter da.
Vet ikke om det er kosher å linke til WUS-annonser her, men ser at det ligger en Omega Railmaster tilgjengelig nå:
Omega Aqua Terra Railmaster 41mm *SUPERB CONDITION* EU sale
Hadde jeg ikke vært midt i Speedy-sparing ville dette vært en god kandidat til neste steg