Dagens kjøpetips

Min gamle Omega

Fikk svar fra Lervik nå, uret hadde gått sekunder etter at den ble lagt ut.

Jeg kjøpte denne klokka ny hos Lervik, og den er blitt godt påpasset! Veldig pen med "electric blue" bakgrunnen, og egentlig trist over at jeg lot den gå :( Men . . . . Da de fristet med PAM 351 var jeg klar for å bytte den inn.

Måtte den heldige kjøper få like mange kjekke år som jeg hadde med den, og bare som en kuriositet, var det denne klokka som startet min lille klokkesamling. Kjøperen er herved advart . . . . :cool:
 
Ligger en speedmaster til femten lapper på finn, er ikke det ganske billig? Får ikke linket pga at jeg er på telefonen
 
Omega seamaster co-axial chr. - FINN.no mobil
:p
Vet ikke om dette er juks og fanteri, eller om det er en eller annen stakkar som kommer til å bli litt oppgitt over kona si i nærmeste fremtid

Når folk skriver "har ikke greie på pris" skal man alltid passe på. Det betyr gjerne at klokka er fake og at selger håper at en eller annen skal tro at "her har vi en som ikke har peiling", by litt under prisantydning, og dermed tro at begge sitter fornøyd igjen.
Denne klokka er fake så det holder. (Feil komplikasjoner og hvit datoskive.)
 
For å være ærlig, en PO 8500 skal være nokså helt mint for å dra inn 30k på brukten uten videre.
 
For å være ærlig, en PO 8500 skal være nokså helt mint for å dra inn 30k på brukten uten videre.

Det er helt sant, men en "brukt" 8500 i veldig bra stand går for 26-28 tusen. Så det må være noe med den klokken her. 25000 for den 9300 PO er ikke en vanlig pris. Kanskje er disse ripene veldig godt synlig, men det står ikke i annonsen.
 
Det er helt sant, men en "brukt" 8500 i veldig bra stand går for 26-28 tusen. Så det må være noe med den klokken her. 25000 for den 9300 PO er ikke en vanlig pris. Kanskje er disse ripene veldig godt synlig, men det står ikke i annonsen.

Jeg tenker mer på at det står "første mann i mølla". Man kverner jo ting i møller.