Dagens kjøpetips

Hei.
Jada, det er jeg som selger Lemania klokka, og det er kanskje ikke helt "innafor" å reklamere for egne produkter på kjøpetips sidene. Men det er vel ikke ulovlig heller.
Klokka lå hos Ossur i nærmere 10 år, jeg jobbet i utlandet og var innom en gang i året for å sjekke status, og da fikk jeg som regel til svar at det var vanskslig å fikse deler....og siden jeg ikke hadde det så travelt, så tok det lang tid.
Men plutselig ringte han meg en høst dag i 2012, og sa klokka var ferdig.
Har desverre ikke bilder av verket, men har ingen grunn til å tro at det er en franken, bortsett fra en Omega logo på krona.
Prisen er kanskje høy, men det er et veldig sjeldent ur siden den har Lemania logo på skiva.

Tar med klokka på neste NURK møte, så der blir det anledning til å klå og tafse.

Skal prøve å huske å legge inn målene en av de neste dagene.
 
Redigert:
Haha @akr, det gikk meg hus forbi. Står likevel på det jeg skrev. Denne ville jeg gjort nøye research på.
 
Redigert av en moderator:
Hvis noen er interessert i klokka, så er det selvsagt mulig å møtes hos en ordentlig urmaker slik at lokket kan åpnes og innsiden sjekkes.
 
Eterna Maticen på salgssidene må jo være et godt kjøp?

Brukeren @erikolav har lagt ut en Eterna Matic 1000 5 Star på salgssidene her inne. Jeg kjenner ikke prisene på vintage Eterna, men jeg kjenner klokken og den en nydelig. Estetisk står den etter min mening ikke tilbake for Datjust fra samme epoke (med like raklete lenke:)), så her er mulighet for klassisk stil til en mye lavere pris.

Selgeren er også goodguy.
 
Redigert av en moderator: