Dagens kjøpetips

Om noen er på jakt etter en ny Omega så hadde Protid Jermstad (Molde) igjen flere på lager som de selger med relativt store rabatter i og med at de er blant de som mister muligheten til å ha Omega i sin butikk. Tittet kun såvidt innom, men noterte meg Planet Ocean GMT (GoodPlanet? ) og flere Aqua Terra modeller, deriblant >15.000 Gauss som jeg selv liker godt.

Husker desverre ikke alle modellene da det var bare en kjapp titt, men de har altså igjen et utstillingsvindu med Omegaer.

Just FYI ;)
 
Hva skulle være kødd med den annonsen?

On topic:
1665 fra '78 - usikker på om dette er en bra pris, men er vel ikke hver dag 1665 er til salgs?
 
Redigert:
Grand Seiko Spring Drive GMT SBGE011 som ligger her på sonen synes jeg er knallkjøp.

Litt kapitaltrang, og full klokkeboks er mine hindrer. Kva er dine?
 
Grand Seiko Spring Drive GMT SBGE011 som ligger her på sonen synes jeg er knallkjøp.
Litt kapitaltrang, og full klokkeboks er mine hindrer. Kva er dine?
Spring Drive. GS er nydelege klokkar, men gud bedre - skal eg ha ein, skal det f... meg vere ein high beat. I noko fall ikkje ein quartz, uavhengig av kva slags (riktignok horologiske relevante/imponerande) bells&whistles den kjem med. Skal ein ha mykje mekanisk klokke for pengane, eller skal ein ikkje ha mykje klokke for pengane? Gje meg ein SBGH001 til ein god pris, t.d., så er kapitalhensyna irrelevante.
 
Er den identisk med den som ligg på finn?

Ja, det er det. Den på Finn må være den første jeg har sett i Norge. Ah. What do to. Jeg sliter med å velge her, en vintage (dog mye sjeldnere og vanskeligere å få tak i) kan kjøpes for rundt 120-140.000. Så der er dilemmaet... Jeg foretrekker jo vintage.

Å ja. Prisen er det ingenting å si på!
 
Veldig lite informasjon om klokken, men et potensielt greit kjøp:
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=51927197&searchclickthrough=true

Pardon my French men kan ikke like "å nei å nei jeg visste ikke at jeg satt et lavt lokkepris og at det nå skal bli budrunde å nei å nei"
:mad:

Du er vel for *%&/(¤ ikke nybegynner i klokkesalg hvis du sjekker Chrono24.
Unnskylder på forhånd hvis selger er her inne, men da kan han i så fall gi meg TS-pris på 9 000 :mrgreen:
 
Redigert:
Pardon my French men kan ikke like "å nei å nei jeg visste ikke at jeg satt et lavt lokkepris og at det nå skal bli budrunde å nei å nei"
:mad:

Du er vel for *%&/(¤ ikke nybegynner i klokkesalg hvis du sjekker Chrono24.
Unnskylder på forhånd hvis selger er her inne, men da kan han i så fall gi meg TS-pris på 9 000 :mrgreen:

Den eneste Railmaster med manuelt opptrekk er vel på 49mm, da er den ikke så attraktivt alikevel...