Dagens kjøpetips

Ville personlig vært litt varsom med den exploreren. Var jo utrolig billig... :confused:

Nydelig...

Ikke frist meg Mikke...

Min kone hadde blitt lettere irritert om jeg kjøpte denne istedenfor å betale på huslånet:sad::sad:

Urverket.no tar den helt ut på gull Sub.. 141K for flett ny:confused::confused: Solgte ikke Mogens en på Ts for ca 169? Veiledende er 205K, så dette er alstå 64K rabatt :eek:
GI BORT SUB 141 K

rolex-submariner-116618_MED.jpg

Urverket.no tar den helt ut på gull Sub.. 141K for flett ny:confused::confused: Solgte ikke Mogens en på Ts for ca 169? Veiledende er 205K, så dette er alstå 64K rabatt :eek:
GI BORT SUB 141 K

rolex-submariner-116618_MED.jpg

Nå er det vell sånn at du må legge på 25% mva, siden klokken blir sendt fra Svergie. Og da blir jo prisen 176 250, så det blir som å få rundt 15% i rabatt. Er jo ikke noen dårlig deal uansett :p

Nå er det vell sånn at du må legge på 25% mva, siden klokken blir sendt fra Svergie. Og da blir jo prisen 176 250, så det blir som å få rundt 15% i rabatt. Er jo ikke noen dårlig deal uansett :p

http://www.urverket.no/page_2.html

Norsk moms på 25% inngår i alle priser. Ingen andre avgifter enn de som står i varelisten når du gjennomfører kjøpet ditt kommer i tillegg. Totalsummen du får i din handlevogn er det du skal betale, ingen ekstra avgifter kommer i tillegg. Scandinavian Luxury AB (Urverket.no) tar alle eventuelle fortollingsgebyrer.

Utrolig trivelig klokke altså! Og til en fin pris :) Tror kanskje jeg hadde gått for svart, men jeg er litt kjedelig ...