Dagens kjøpetips

Er det denne du tenker på da, Anders? :confused:;)
invicta-7251_MED.jpg

At ikke så denne da jeg valgte JLCen. Søren.

Jeg ser at svart skivet gull-Sub ikke er på tilbud ;) Men synes fortsatt den er finest. Ikke 64k finere kanskje :D

hi hi.
Du har uansett fått deg en fantastisk gullklump (selv om Invictaen også har mye for seg ;) ) :cool:

Lurer på hva skive- og bezelbytte fra blått til sort ville kostet - mindre enn 64K? :smile:

Oi, frisk prising av urverket! Lurer på hva de har betalt for den når de kan tilby 64k i avslag :)

Oi, frisk prising av urverket! Lurer på hva de har betalt for den når de kan tilby 64k i avslag :)

Ligger jo en annen som ser helt lik ut med litt annen betegnelse til fullpris, så kanskje det her er noe som går ut av sortimentet?

Edit: den hadde jo diamanter på seg den gitt.. meget vakkert! ;)

En kollega så denne i helgen. Jeg er fortsatt usikker på hvorfor denne ikke er solgt om ting faktisk er på stell. Nr ser ut til å være bedriftsnummeret til et firma med sånn ca samme navn som oppgitt i annonsen som igjen ser ut til å være en nordmann med noe byggegreier fra Polen? Kan jo være legitimt nok det.

Som sagt litt rart at den ikke er solgt.

Fikk ikke svar hverken på mail eller telefon enda jeg la inn et "anstendig" bud... Står bud på 23 i annonseteksen ser jeg. Fortsatt meget billig.. Hvorfor kjøpte ikke kollegaen den der og da hvis det var så bra deal!? Også litt merkelig:rolleyes:

Nei, ikke noe svar... :( og jeg kom også med bud over 23.000,-. Mulig vedkommende sparer opp interesserte til budkrig? Vi snakker tross alt om en fat lady a.k.a Sophia Lauren her ;)

Fikk ikke svar hverken på mail eller telefon enda jeg la inn et "anstendig" bud... Står bud på 23 i annonseteksen ser jeg. Fortsatt meget billig.. Hvorfor kjøpte ikke kollegaen den der og da hvis det var så bra deal!? Også litt merkelig:rolleyes:

La oss forsøke å lese nøyaktig hva jeg skrev igjen nå da... ;)

"Min kollega så denne" hvor denne i denne settingen refererer til annonsen og ikke klokken, hvorpå jeg heller ville ha skrevet "min kollega så på denne" eller "så på klokken" ;).

Han dro ikke ut for å se på den fordi han ikke er i byen og personlig ville jeg ikke risikere å komme i nærheten om den var for fin....

Nope. Min kom fra norsk forhandler som det sto. Om Urverket klarer å levere til denne prisen vet jeg ikke, men det er nok neppe mer enn en.

Regner med det er mange flere enn meg her som har bestilt klokker i gråmarkedet de ikke klarer å skaffe allikevel. Tipper riktignok at Urverket har en på hånden siden de annonserer på denne måten, men siden den har fått eget modellnummer er det nok for å kunne begrense "lagerbeholdningen" slik at ikke flere kan bestilles...

Nope. Min kom fra norsk forhandler som det sto. Om Urverket klarer å levere til denne prisen vet jeg ikke, men det er nok neppe mer enn en.

Regner med det er mange flere enn meg her som har bestilt klokker i gråmarkedet de ikke klarer å skaffe allikevel. Tipper riktignok at Urverket har en på hånden siden de annonserer på denne måten, men siden den har fått eget modellnummer er det nok for å kunne begrense "lagerbeholdningen" slik at ikke flere kan bestilles...

Kanskje en retur ala angrefrist minus deres profitt for å bli kvitt noe som ikke nødvendigvis er 100% nytt lenger...

Mulig urverket har fått en avbestilling da, men heller ikke helt umulig at urverket.no også samarbeider med norsk AD.

AW