Norsk Mva. er inkl. i prisene fra Urverket.
Hmm. Skjønner ikke hvor jeg har det fra at det ikke var det Men da er det jo en enda bedre deal
Norsk Mva. er inkl. i prisene fra Urverket.
Er det denne du tenker på da, Anders?
At ikke så denne da jeg valgte JLCen. Søren.
Jeg ser at svart skivet gull-Sub ikke er på tilbud Men synes fortsatt den er finest. Ikke 64k finere kanskje
Oi, frisk prising av urverket! Lurer på hva de har betalt for den når de kan tilby 64k i avslag
Ligger jo en annen som ser helt lik ut med litt annen betegnelse til fullpris, så kanskje det her er noe som går ut av sortimentet?
Edit: den hadde jo diamanter på seg den gitt.. meget vakkert!
Her kunne man jo gjort en god deal
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33069894
Fikk ikke svar hverken på mail eller telefon enda jeg la inn et "anstendig" bud... Står bud på 23 i annonseteksen ser jeg. Fortsatt meget billig.. Hvorfor kjøpte ikke kollegaen den der og da hvis det var så bra deal!? Også litt merkelig
jeeezus...
Urverket.no tar den helt ut på gull Sub.. 141K for flett ny Solgte ikke Mogens en på Ts for ca 169? Veiledende er 205K, så dette er alstå 64K rabatt
GI BORT SUB 141 K
Nope. Min kom fra norsk forhandler som det sto. Om Urverket klarer å levere til denne prisen vet jeg ikke, men det er nok neppe mer enn en.
Regner med det er mange flere enn meg her som har bestilt klokker i gråmarkedet de ikke klarer å skaffe allikevel. Tipper riktignok at Urverket har en på hånden siden de annonserer på denne måten, men siden den har fått eget modellnummer er det nok for å kunne begrense "lagerbeholdningen" slik at ikke flere kan bestilles...