Dagens kjøpetips

Godt humør i dag? Mine to ;) var ikke nok til å få det frem at du ikke skulle ta tilsvaret på din anklagende post så alt for seriøst for å la det ligge?

OK....:rolleyes:

hehe.. ja hva skal man si? Når du referer til at din kollega "så denne" hørtes det så spesielt ut, spesielt når hvem som helst vha et par tasteklikk kunne "se denne på finn". Uansett jeg legger meg flat for at jeg ikke klarte å tolke ditt hen at det bare var annonsen din kollega så. Jeg så den også :eek:

Tror også det er mulig å få inntil 30% rabatt hos norsk AD på en helgull Rolex ;)

AW

Jøss? Av erfaring? Ble interessant nå.
Med mye krangling er erfaring 5% hos de mest konservative. Men så har du noen sør - og nordlendinger som dobbler denne :) Men avanse på gullklokkene er jo også helt annerledes som jeg har forstått det. :eek:

Jøss? Av erfaring? Ble interessant nå.
Med mye krangling er erfaring 5% hos de mest konservative. Men så har du noen sør - og nordlendinger som dobbler denne :) Men avanse på gullklokkene er jo også helt annerledes som jeg har forstått det. :eek:

På en helgull Rolex så er dette min erfaring ja. AD sitter alikevel igjen med ca 10%, i tillegg så kan han få kjøpt flere av de populære modellene dersom helgull "kvoten" er oppfylt.

AW:)

På en helgull Rolex så er dette min erfaring ja. AD sitter alikevel igjen med ca 10%, i tillegg så kan han få kjøpt flere av de populære modellene dersom helgull "kvoten" er oppfylt.

AW:)

Må ta en prat med AD snart kjenner jeg :) Anders sitt gullhysteri har virkelig smittet over...

Den gikk sikkert med en gang. Han er ganske treg med å oppdatere annonsene sine inne i mellom.

Må være kjapp på avtrekkeren om du skal ha en pent brukt 14060m til god pris. De som har poppet opp på det norske markedet i 2012 har vel alle blitt snappet opp innen 1 døgn.

Lykke til! :D

lukyluk2.jpg

Må være kjapp på avtrekkeren om du skal ha en pent brukt 14060m til god pris. De som har poppet opp på det norske markedet i 2012 har vel alle blitt snappet opp innen 1 døgn.

Lykke til! :D

lukyluk2.jpg

Man må vel sitte oppe om nettene og håpe at noen legger den ut ganske så sent, slik at man kan tryke kjøp-knappen umiddelbart.
Men en dag er vel jeg også heldig :)

Prisen var vel lagt mer realistisk enn det mange andre legger ut sine Breitling klokker til:) Så ikke så galt ut i mine øyne, dog vet jeg ikke helt hvordan markedet for TT Breitling er..

Ja, jeg syns også den virker bra priset. Men som du sier, markedet for TT Breitling er vel begrenset.