Dagens kjøpetips

Absolutt enig der Anders. Reagerer litt på at det står 32 mm nederst. Det kan vel ikke være tilfellet? Nydelig klokke iallefall.

EDIT: Leste litt på siden deres, og det ser ut til at det er 25% salær som gjelder opp til 50 k usd.
 
Redigert:
Ville nok ikke forskuddsbetalt den nei. Men det er jo en fin pris på en glossy 5513. Bare den gamle asymetriske boksen er jo verdt 1k+
 
Denne har jeg aldri sett før. Klokken for enhver pizzaentusiast!

Rolex-S-S-Domino-s-Pizza-O-Perpetual-Air-King-B-P-14000%5B5%5D.jpg


http://www.watchcentre.com/Rolex/Rolex-S-S-Domino-s-Pizza-O-Perpetual-Air-King-B-P-14000
 
Jeg trenger et verdiestimat for en Omega Automatic Calendar 315164 2849 4 SC. Den trenger service for 2-3k, men er ellers i utmerket stand.... Har fått en forespørsel om jeg vil kjøpe den, men han aner ikke verdien på det. Urmaker ville ikke estimere heller... Noen som har peil?
(crosspostet i Omegaforumet...)


P1000352
 
Redigert:
Jeg trenger et verdiestimat for en Omega Automatic Calendar 315164 2849 4 SC. Den trenger service for 2-3k, men er ellers i utmerket stand.... Har fått en forespørsel om jeg vil kjøpe den, men han aner ikke verdien på det. Urmaker ville ikke estimere heller... Noen som har peil?
(crosspostet i Omegaforumet...)


P1000352

I ferdig servet tilstand kanskje 4-5000. Om alt er strøkent, orginalt og den går godt..
 
To flotte vintage Rolex til salgs på ttt.
5513 fra 1975 til 30k sek:

file.jpg


1675 fra 68-69 til 33k sek.

file-1.jpg


Gitt tilstand må da dette være ok priser, selv med moms. Nå er jeg ikke noen vintage-ekspert, men synes i alle fall klokkene hadde mye sjarm :)