Dagens kjøpetips

Her er det bare å slå til før noen andre snapper opp denne lekkerbisken... :p

Invicta S1 og Invicta Pro Diver GMT - FINN Torget

zKBKH.gif
 
Kan du utdype Tom? Greit å høre noen meninger fra en som har litt mer erfaring med vintage Rolex enn meg selv.

Vintage Rolex er et minefelt, frankenur og mye kreativ oppgradering. Jeg sier ikke at det er noe feil med dette uret men les nøye beskrivelsen fra selger, det står ingenting om historikk, orginalitet og bildene er for dårlig til å handle ut i fra det vi ser. Vi ser imidlertid at klokken er polert flere ganger, bezelringen er av nyere dato, lenken er en 93150 som er av nyere dato. Prisen som er serdeles hyggelig reflekterer nok hva du får. Buy the seller not the watch, kjenner ikke selger men jeg hadde aldri gått for en slik handel uten å kjenne selger og undersøke klokken nøye.
Kun min personlige mening.
Tom
 
Jomashop har Pan-Europ til bra pris

C847vgV.jpg


De har en del annet snadder liggende til nedsatte priser i nettsiden/ebay

Oris-dykkere og Hamilton bl.a
 
Zenith G381 fra Antiquorum

Det skal selges en Zenith G381 fra 1969/70 på Antiquorums auksjon i Hong Kong i morgen (side 18) Hvis den går innenfor estimatet på 2.000 - 3.100 usd, så kommer jeg til å bli pottesur for at jeg ikke hadde tid til å registrere meg i dag.

Ja, ja. Jeg har vel nok Zenither da.

24.jpg
 
Ultimate Rolex Daytona Book

Sliter du med å finne gaver til dine WIS venner?

Hva med en liten bok om Rolex Daytona? Den er bare 58 x 42 cm, 608 sider og 12 kilo. Inneholder 2000 tidligere upubliserte bilder av Daytona modeller. Den blir levert i en egen smakfull trekasse som veier 7 kg.

Pris sier du? Ikke mer enn skarve 4000 euro...(nr 0-399), dersom du bestiller etter nr 399 er prisen 6000 euro... nåverende nr er 216....

Du kan også kjøpe miniatyr utgaven av boken. Den 15,6 x 12,3 cm ekskl. eske/kasse og veier i underkant av 4 kg. Den koster kun 380 euro.

Går du for storeslem så får du også miniatyrboken med på kjøpet.

Boken kan kjøpes her.