Dagens kjøpetips

Iwc var 6 år, med cert og hatt en service. Det kom bud på 18, jeg ga bud på 20, men fikk ikke noe tilbakemelding på det... Noen som vet hva det ble til slutt?
 
De prisene var jo latterlig lave, ingen sjans for at de gikk for det.. Jaegern burde vel gått for 50+ og Iwc 25+ uansett ikke mine preferanser og kg kjøper ikke fordi det er billig. I så fall for å tjene en slant
 
Breitling Top Time til 8500 norske.. :)
bild_zpsba936b4a.jpg
 
Jeg ville sagt mere 45 for denne. Hvor mye han har betalt for den er ikke relevant i mitt hode så lenge du føler du gjør en handel som du kan leve med. Sørg bare for å få en kvittering eller enkel kontrakt på kjøpet der det nevnes at det ikke er noe tullball med historikken.
 
Jeg ville sagt mere 45 for denne. Hvor mye han har betalt for den er ikke relevant i mitt hode så lenge du føler du gjør en handel som du kan leve med. Sørg bare for å få en kvittering eller enkel kontrakt på kjøpet der det nevnes at det ikke er noe tullball med historikken.

Poenget mitt var dårlig formulert:

Skal du først ha en sub som ikke er momset inn kan du like gjerne handle den selv billigere og ny utenlands.

Hva noen har betalt et helt irrelevant, gjenstandens verdi påvirkes ikke av at noen har gjort en god deal.

Mathfjeld sine 41' var fryktelig lavt, har selv solgt en av disse i nyere tid og man får mer enn det :).

45' for denne er sikkert en mer riktig pris.