Dagens kjøpetips

Vintage snacks: NOS Heuer Monaco 1133B til salgs

Dette er sjeldent, og regner med at den vil gå for ganske mye:

33tplcy.jpg


http://www.ebay.ch/itm/221275617846...:IT&_trksid=p3984.m1586.l2649#ht_12059wt_1601
 
Sendte mail til selger tidligere på kvelden hvor jeg spurte om alder på klokka osv. Men noen kom meg i forkjøpet og klokka var allerede solgt :\ Jaja, sånn går det. Får håpe det var noen her inne som slo til, og at det kommer en unbox :)

Ser annonsen er slettet nå. Hvilken pris lå den ute for? @MrJensen
 
Redigert av en moderator:
Noen som har vært innom Bjerke i dag? Nysgjerrig på hvilke modeller de har på salg. Får dessverre ikke tatt turen før torsdag og da er vel det meste borte tenker jeg.
 
IWC Ingenieur 40mm m/inhouse for ca 4000 USD...kan det bli bedre? :cool:

iwc4_zpsb05c66f1.jpg


IWC Ingenieur 3228, 40mm with in-house IWC 80111 calibre - REDUCED TO $4099
This rare model was limited production in 2008, as less than 800 were produced to test the market for a 40mm version. It was then discontinued. I purchased it from the original owner about 7 months ago, and it was babied by him as well.


This is MINT condition, serviced by IWC in March 2013 and worn sparingly since. Comes with inner/outer boxes, papers, booklet, polishing cloth, bracelet sizing tool, and service docs. Iwc warranty remains until March 2014.

FS: IWC Ingenieur 3228 - 40mm/ in house 80111/ rare and serviced - REDUCED

Nå blir det vel kjøp @Chronodiver? ;)
 
Redigert av en moderator:
IWC Ingenieur 40mm m/inhouse for ca 4000 USD...kan det bli bedre? :cool:


Nå blir det vel kjøp @Chronodiver? ;)

Ja det kan bli bedre @mikkemus23 ; Crownguards og mørk skive. Sleng på titan så har vi en topp kandidat. Det var jo strengt tatt en slik ute her inne på kjøp og salg for en mnd eller to tilbake.

Nydelig ur men jeg blir totalt skjelven av å se ur der kronen er ubeskyttet. @Frodo sin ellers så nydelige Chronoswiss gjør meg nevrotisk. Bare venter på at kronen skal sprette av der:)
 
Redigert av en moderator:
Med et så dårlig språk i annonsen hadde jeg vært skeptisk. Det virker som "google-translate norsk".

@Trulle75 - la tvilet stå selger til gode, han sier jo at han IKKE er en scammer :)
Innocent until proven guilty og så videre ... (det er vel uansett ikke noe å poste som Kjøpetips nei)

Jeg er en seriøs selger kun 100% perfekt klokker og ingen SCAMMER
... ... eh nei.
 
Redigert av en moderator:
Selger oppgir at han har gode referanser blant annet hos Lervik. Har vært i kontakt med selger og han oppgir navn på medlemmer her som tidligere har kjøpt av han. Håvard og en med navn Tommy ifra Oslo, var noen han nevnte som visstnok skal være medlem her.
 
Redigert: