Dagens kjøpetips

Jepp, jeg kjøpte Daytona'en av han. Møtte han på Bjerke i Bergen og gjennomførte handelen der. Hyggelig kar og klokken var ekte.
 
Jeg vet faktisk ikke hva akkurat denne modellen pleier å ligge på. Men riflet bezel i hvitt gull+diamanter. Jeg tror JA
 
Kan ikke like at første illustrasjonsbildet viser bilde på en "reduced" - hvis denne 2254.50 kom som det.
Men klokken ellers ser bra ut og er vel av hva jeg kan se en full size 2254.50

Lurer på om ikke selger kan være en Soner ... ser han har fjernet illustrasjonsbildet på 2252.50
(dog ikke svart på min mail, en mail som ikke nevnte dette men annet ;) )
 
Lurer på om ikke selger kan være en Soner ... ser han har fjernet illustrasjonsbildet på 2252.50
(dog ikke svart på min mail, en mail som ikke nevnte dette men annet ;) )


Dette er vel en 2264.50, så da er nok ikke prisen noe å rope hurra for. :) @adamskater
 
Redigert av en moderator:
Hvordan finner dere ut hvis/at det er en quartz? @Skarevara @slip
Gjorde en aldri så liten google-raid uten hell.
2252.50 kan jeg avferde på savn av lume-masse høyre for datovindu.
Men quartz - automatisk ser som jeg sett det klin like ut på Dial?

:: EDIT ::

Savner "CHRONOMETER"-tekst
 
Redigert av en moderator:
Hvordan finner dere ut hvis/at det er en quartz? @Skarevara @slip
Gjorde en aldri så liten google-raid uten hell.
2252.50 kan jeg avferde på savn av lume-masse høyre for datovindu.
Men quartz - automatisk ser som jeg sett det klin like ut på Dial?

:: EDIT ::

Savner "CHRONOMETER"-tekst

@adamskater Selger har faktisk opplyst om det i annonsen, i en parentes riktignok. Mulig han har redigert annonsen i etterkant!? De godt trente vil antagelig se det også?
 
Redigert av en moderator:
@adamskater Selger har faktisk opplyst om det i annonsen, i en parentes riktignok. Mulig han har redigert annonsen i etterkant!? De godt trente vil antagelig se det også?

Jeg kontaktet ham, og jeg måtte forklare ham hvordan han fant ut at den var full-size, og ikke mid-size som han hadde bilde av først. Quartz måtte han også legge til i annonsen. Hyggelig fyr, men ingen WIS :)
 
Redigert av en moderator:
Jeg synes Tudor Prince Tiger chronoen (gul) til @HadronCollider begynner å bli farlig fristende, nyservet som den også er. Skulle dog gjerne hatt lenke. Men det kan man sikkert skaffe på interwebzen. Den blir for meg too much på gult skinn, men på en sort Nato må da det bli knall :D

(ville gjerne sett et bilde (altså wrist shot) av den på sort nato, om du gidder) :cool:
 
Redigert av en moderator: