Dagens kjøpetips

116610LV på finn

Heisann, godtfolk.

På finn.no ligger det for øyeblikket en slik. Den ble kjøpt tidligere i dag av en på Jessheim som trengte penger kjapt. Det selger nummer to ikke informerer om, som han første gjorde, er at denne har vært inne for skifte av bezel og sliping av lenke.

Jeg sendte mld til opprinnelig selger og spurte hvorfor dette var tilfellet, og da var han ærlig og fortalte at klokken hadde hatt et sammenstøt med en stein. I annonsen stod det også at den hadde en ripe i glasset.

Selger nummer to informerer ikke om noe av dette, og når jeg spør han om denne har skiftet bezel, så forteller han at dette er gjort ifm med en garantisak. I tillegg er det vel slik at garanti bortfaller ved ytre påvirkning, så da risikerer man vel å ikke sitte igjen med noe garanti på denne ved kjøp? Dette kan andre svare bedre på enn meg kanskje.

Vet at dette er en populær modell, så tenkte at de her inne som evt snuser på den blr være klar over dette. Om dette ikke blir riktig kategori får Juice evt flytte tråden, men tenkte at den nådde flest her.

Rolex subamriner hulk - FINN Torget

God natt,

Bjørnar
 
Heisann, godtfolk.

På finn.no ligger det for øyeblikket en slik. Den ble kjøpt tidligere i dag av en på Jessheim som trengte penger kjapt. Det selger nummer to ikke informerer om, som han første gjorde, er at denne har vært inne for skifte av bezel og sliping av lenke.

Jeg sendte mld til opprinnelig selger og spurte hvorfor dette var tilfellet, og da var han ærlig og fortalte at klokken hadde hatt et sammenstøt med en stein. I annonsen stod det også at den hadde en ripe i glasset.

Selger nummer to informerer ikke om noe av dette, og når jeg spør han om denne har skiftet bezel, så forteller han at dette er gjort ifm med en garantisak. I tillegg er det vel slik at garanti bortfaller ved ytre påvirkning, så da risikerer man vel å ikke sitte igjen med noe garanti på denne ved kjøp? Dette kan andre svare bedre på enn meg kanskje.

Vet at dette er en populær modell, så tenkte at de her inne som evt snuser på den blr være klar over dette. Om dette ikke blir riktig kategori får Juice evt flytte tråden, men tenkte at den nådde flest her.

Rolex subamriner hulk - FINN Torget

God natt,

Bjørnar

Jeg oppdaget det samme, da jeg tydeligvis var nr 2 på kjøperlisten og ikke tilbød noe mer enn de 42K'ene uret gikk for. Men denne nye selgeren gir meg en ganske dårlig vibb.. i finn.no annonsen henviser han også til sin side på Facebook "Armaanswatches" som gir enda mindre gode vibber...

Jaja, ble ikke noe Hulk denne gangen :)


Kim
 
Jeg oppdaget det samme, da jeg tydeligvis var nr 2 på kjøperlisten og ikke tilbød noe mer enn de 42K'ene uret gikk for. Men denne nye selgeren gir meg en ganske dårlig vibb.. i finn.no annonsen henviser han også til sin side på Facebook "Armaanswatches" som gir enda mindre gode vibber...

Jaja, ble ikke noe Hulk denne gangen :)


Kim

Sånn er det. Opprinnelig selger fortalte meg at den gikk for 40k..
 
50% hos David Andersen på Karl Johans gt.

Kikade in där idag och de sålde ut några 2013-modeller till 50%. Ett par riktigt fina Maurice Lacroix från Masterpiece-kollektionen, särskilt läcker var en riktigt fin chronograph med svart urtavla. De hade också en del Tag Heuer, mest Aquaracer. Värt ett besök. :)

-F
 
Ok, ser de ligger ute for 7-8000? En som vil selge for 1000,- til meg.
Men må si jeg er skeptisk.

Mitt tips er å holde deg unna.. Theorema representerer et segment jeg har null og niks til overs for... Kvaliteten er dritt og veiledende priser er urealistisk høye. Derfor selges de stort sett med 70-90% rabatt og er fortsatt ikke verdt pengene.
 
Fikk mail om at en kontakt muligens er i markedet for å selge en F.P. Journe Vagabondage II i rødt gull. Dette er et sinnsykt stykke ur for den svært sofistikerte samler. Prisen er satt til 48.000 USD fra US (kanskje med litt å gå på). Billigste på Chrono24 er 40.000 EUR, så prisen skal være veldig konkurransedyktig.

[video=youtube;98VBfpYrpd0]http://www.youtube.com/watch?v=98VBfpYrpd0[/video]

Videreformidler kontakt...