Dagens kjøpetips

Hvis du er rask kan du sikre deg en Seiko PADI fra CW på auksjon hos Klokkeriet. Høyeste bud er på bare kr 3 200. Veil pris hos CW er på hele kr 8 078 iflg selger. Og det er jo forsåvidt sant....Vis vedlegg 67455

Det kan se ut som om selger nå er kastet ut av klokkeriet, antakelig pga "shill-bidding" under auksjoner, dvs. få kamerater til å presse prisen opp, som administrator proklamerer at har ført til utkastelse av enkelte medlemmer nå nettopp, så da må du vel antakelig over til rolexforum norge for å sikre deg gode deals fra denne selgeren i fremtiden ;)

Tjaaa... hadde det vært snakk om et litt nyere og "Norsk" ur, så tror jeg nok at det er der prisen for disse nå er. Ser på Chrono24 at flere nå ligger på +120k.

Tungsolgt modell som ny og tatt ut av sortimentet etter kun 3 år, det lukter litt "prisgalskap" her.
Jeg skal ihvertfall ikke gjøre samme feil jeg har gjort alt for mange ganger før, å selge rett før det "tar av".

Det er jo bare det at dette ikke er "et litt nyere og norsk ur."....

• Liker
Reaksjoner: Plainview
Edit: Denne ble kommentert i kopier/fakes på finn.no (flaks at jeg slapp å skrive i "jeg ble svindlet på finn.no")

Vedlegg

• Screenshot_20171219-152625.jpg
    Screenshot_20171219-152625.jpg
    93,8 KB · Visninger: 0
Redigert:
Tissot Navigator 160th anniversary COSC til det som da må anses som en meget god pris på Klokkeriet (4000 kr). Den har vært til salgs lenge og fått flere prisbumps i det stille. Selv synes jeg det er helt merkelig at den ikke har blitt solgt enda, men heldigvis for potensielle kjøpere har ikke selger vært superaktiv på markedsføringen.

For ordens skyld; jeg kjenner ikke selger.

(Bilde hentet fra nettet da bildene i annonsen ikke er så veldig gode)
Tissot-Heritage-Navigator-160th-Anniversary-Silver-Dial.jpg

Redigert:
Tissot Navigator 160th anniversary COSC til det som da må anses som en meget god pris på Klokkeriet (4000 kr). Den har vært til salgs lenge og fått flere prisbumps i det stille. Selv synes jeg det er helt merkelig at den ikke har blitt solgt enda, men heldigvis for potensielle kjøpere har ikke selger vært superaktiv på markedsføringen.

Er min den der. Har kanskje vært litt slapp på markedsføring men det ordnet du nå. Ble plutselig aktivitet på tlf:eek:

Tipsa ein kompis, og solgt ble den fort ja:)

Hadde tatt den sjølve om ikkje han tok den.

Sett på den fleire ganger selv, og er kun diameter som føles litt stor på en så dressy klokke som har holdt meg unna.

Har dog sagt eg kan overta den av ny eiger om ikkje han liker den, så kven veit...:)

• Liker
Reaksjoner: acnorway og Kenneth R