- Medlem
- 25. nov. 2008
Blir dårlig med unboxing når man kjøper klokke uten boks og papirer, men ger er iallefall dagens nyervervelse..
Blir dårlig med unboxing når man kjøper klokke uten boks og papirer, men her er iallefall dagens nyervervelse..
GTG under BØK time vanskelig å fokusere på kalkyler...
Sweet med GTG på BI
Ikke for å virke kjip, men tror datohjulet på den PO Chrono'en skal være sort med hvit font, og IKKE hvit med sort font?
Sweet med GTG på BI
Ikke for å virke kjip, men tror datohjulet på den PO Chrono'en skal være sort med hvit font, og IKKE hvit med sort font?
Skulle ønske jeg hadde medstudenter som har interesse for klokker Ser dessverre masse fakes på BII farten la jeg ikke merke til det.. vi satt og diskuterte SIHH nyheter istedenfor bøk th er en god kompis sin mens omegaen var et bidrag fra sidemann, som kom opp idet bildet skulle tas den var raskt tilbake på armen så det forklarer kanskje sitt :/ idet jeg ville prøve måtte mer bøk skrives ned så det rakk jeg aldri, hadde nok merka det fort da!
- redder meg inn med at jeg ikke har størst kunnskap på omegafeltet hehe! -
Nysgjerrig på hva bøk er googlet jeg det og fikk: Stort, løvfellende tre med tett krone, som er bredt hvelvet.