Dagens klokke

Øl smaker best når den er vunnet i et veddemål, ikke sant @Frode? :cool:

AAB82141-0274-4D14-8C8E-5932D27F1610-2573-000001F538806A42_zpsecec3a78.jpg

@Thomas, Ufint å sparke når man ligger nede.

Frode.
 
Redigert av en moderator:
Fantastisk flott klokke, og nydelige bilder! :)

Et lite tips. Hvis det ikke er slik at du foretrekker reimen sånn, kan det være en fordel å brette enden innover istedetfor utover, da er det mindre sjanse for at den åpner seg :cool:

Nå ble jeg litt usikker på hva jeg foretrekker. Det er så lenge siden jeg sist brukte nato at jeg husker ikke hvordan jeg brettet den. Tror jeg har fulgt "normen" her inne. Den nye norgesnatoen er forresten en del kortere enn de øvrige natoremmene mine. Legger også til at den er veldig behagelig på armen - mye mykere enn den forrige.
 
Nå ble jeg litt usikker på hva jeg foretrekker. Det er så lenge siden jeg sist brukte nato at jeg husker ikke hvordan jeg brettet den. Tror jeg har fulgt "normen" her inne. Den nye norgesnatoen er forresten en del kortere enn de øvrige natoremmene mine. Legger også til at den er veldig behagelig på armen - mye mykere enn den forrige.

Ser den virker kort ja. Uansett en flott kombo :)
 
Test sommerklokke

Test 1: Sløve i sofa forran barnetv, med strålende vær ute: Test OK

imageldhg.jpg
 


Fantastisk flott klokke, og nydelige bilder! :)

Et lite tips. Hvis det ikke er slik at du foretrekker reimen sånn, kan det være en fordel å brette enden innover istedetfor utover, da er det mindre sjanse for at den åpner seg :cool:

Nå ble jeg litt usikker på hva jeg foretrekker. Det er så lenge siden jeg sist brukte nato at jeg husker ikke hvordan jeg brettet den. Tror jeg har fulgt "normen" her inne. Den nye norgesnatoen er forresten en del kortere enn de øvrige natoremmene mine. Legger også til at den er veldig behagelig på armen - mye mykere enn den forrige.

Trodde alle visste at det bare er én korrekt måte å brette Natoremmen på:
 
Beklager dårlig bilde.

8C235CF4-F745-417F-9433-4029E4FF1108-2113-000000AFB943247B_zps5a22002f.jpg
Ja det der var va'kke bra ;) Schwinekul klokke så du er unnskyldet, bare ikke dra med deg noen lus til hovedstaden @Mathfjeld :)

Skille

Når heimen ser ut som, unnskyld svensken "ett bombat horhus" så er det fint å finne roen med yttre stimulans og HEQ på armen
hrsrbgT.jpg
 
Redigert av en moderator: