Dagens klokke

¡Feliz Cinco de Mayo!

2C635274-2B01-4DBB-8CB1-BD59973C1BD3-16712-00000D44824712D8_zps59d574d6.jpg
 
Morgenstund har guld i mund :)

Deilig, rolig morgen. Samboern sover fortsatt, bikkja ligger på fanget og ser på hundeviskern, men far nerder på tidssonen og koser seg med WatchTime.. Perfekt start på søndagen!

 
Søndag, skyfri himmel, nyvasket bil...så sjukt effektiv man blir når man blir vekket av 2 åringen klokken 0650.

God søndag alle


20130505_094551_zpsa6a8498d.jpg
 
Merkelig hvordan bachelorskriving får alt annet til å bli ubeskrivelig fascinerende. Har i dag observert buekorps fra vinduet med stor iver, vasket arbeidsrommet og sortert bokhyllen i alfabetisk orden (før jeg sorterte det etter tema). Motivasjon hvor er du?

 
image.jpg


I dag er det den nye (gamle) Omega Seamaster 30 fra 1963 som får hedersplassen :)
Denne har en skive jeg aldri har sett tidligere, å litt unikt er aldri å forakte ;)
 
Tror ikke jeg selger denne allikevel :eek:


8709450873_c4997694f3_z.jpg


8709485623_f31e0186d6_z.jpg


Nei herregud så flaut... Har ikke brukt klokken på en god stund, og det var jo bare 30 dager i april. Jaja.. Bildene er tatt idag. Skal fikse datoen pronto. Dette er uakseptabelt!
 
Redigert:
Merkelig hvordan bachelorskriving får alt annet til å bli ubeskrivelig fascinerende. Har i dag observert buekorps fra vinduet med stor iver, vasket arbeidsrommet og sortert bokhyllen i alfabetisk orden (før jeg sorterte det etter tema). Motivasjon hvor er du?
Oppsøk lege! Dette er et KLART sykdomstegn SELV under oppgaveskriving. Takk for tipset om å rydde i bokhyllen, forresten, jeg ligger bare femten hundre ord bak denne ukens mål...
 
Oppsøk lege! Dette er et KLART sykdomstegn SELV under oppgaveskriving. Takk for tipset om å rydde i bokhyllen, forresten, jeg ligger bare femten hundre ord bak denne ukens mål...

Føler ukemålene ble forlatt for flere uker siden her i huset, den klassiske skippertaksmodellen blir nok tatt i bruk over de neste ukene.. Men på temaet buekorps, det tok bare 8 år som bergensbeboer før jeg endelig knakk koden og fant gleden i det hele. Fra nå av skal jeg smile hver gang de vekker meg tidlig på en søndag (kontra bannskap og ukvemsord fra vinduet)