Dagens klokke

IMAG0020.jpg

En lille ny - (Faktisk min mindste klokke) :eek:

Seamaster_200003.jpg

Kan ikke engang dække det blege på håndleddet - :roll:
Med venlig hilsen - Geodoc

DSC02558.jpg

Ingenting gikk veien i dag under knipsingen, og heller ikke redigeringen. Jeg brukte likevell litt tid på dette så det for til pokker bare være, lover å komme sterkere tilbake. Ser at det er faktisk er så dårlig at det kan fungere som quiz, hvilken klokke er dette? :D

Nei nei nei :D ! Dette må jo være det nye Sea-dwellerbeistet! Det er jeg nesten sikker på, men ja; bilde var sånn passe skrot :mrgreen:

HerrUr skrev:
DSC02558.jpg

Ingenting gikk veien i dag under knipsingen, og heller ikke redigeringen. Jeg brukte likevell litt tid på dette så det for til pokker bare være, lover å komme sterkere tilbake. Ser at det er faktisk er så dårlig at det kan fungere som quiz, hvilken klokke er dette? :D

Helt klart en speilvendt Deepsea :D

Smooth 8)
Jeg prøvde den på for en stund tilbake og det så ut som jeg hadde plastret på en bærebjelke på det pinglete håndleddet mitt :mrgreen:
Ser ut til at den føler seg hjemme hos deg da! *Misunnelig*

Hm, jeg syntes så klart jeg så en cyclops :D Det var et noe uklart bilde, ja.

Tak for de pæne ord, Bullit :)

Jeg bruger som regel Nikon D40, men mit Sinn U1 SDR billede er skudt med mit Fujifilm FinePix f30 ;)

Har fået dispensation for at bruge mobil?

denne idag....

Herude i dirrekte sollys er det jo klart nok at krans og skive er mørkeblå:

19xx3xxxxxxx1660088OmegaSeamaster12.jpg

19xx3xxxxxxx1660088OmegaSeamaste-1.jpg

Samme ur taget i skygge (stadig udenfor og i lystelt) så fremtræder det næsten sort. Morsomt at en rigtig midnatsblå - næsten kan synes dybere og mørkere end sort!

19xx3xxxxxxx1660088OmegaSeamaste-2.jpg

Og når det nu er Omega skal i da heller ikke snydes for bagsiden!
19xx3xxxxxxx1660088OmegaSeamaste-5.jpg

vh Baun