Dagens klokke

I dag: Total Retro :eek:

TCIII_090820.jpg

Det er vanskeligt/umuligt at lave et "wrist shot" af dato. Der skal trykkes 2 gange, og så er der 1,25 sek. at fotografere i.
Nedenstående wristshot er altså ikke fra 20 august :oops:
TCIIIO_0905122031.jpg

Med venlig hilsen - Geodoc.DK

Mange flotte sportsur idag. Selv har jeg gått rundt med den lille tassen:

P8201249.jpg

Junghans "Max Bill", 34 mm og forsynt med et ETA 2801-2 som tikker så høyt at jeg hører det med armen utstrakt.

Risti4life skrev:
Første speedmasteren på jobb:

Grattis! Håpet å få se denne snart :mrgreen: Blir ikke bedre chronoer enn denne! (Med et lite Daytona-unntak, da 8) )

Anders skrev:
Grattis! Håpet å få se denne snart :mrgreen: Blir ikke bedre chronoer enn denne! (Med et lite Daytona-unntak, da 8) )

Takker og bukker! Ja, jeg er svææææææært fornøyd med denne! En klassiker som bør være i enhver samling.... Kanskje på tide at du får deg en også? Det er bare å stille spørsmålet veit du ;)

Bullit skrev:
Hvis du skal kvitte deg med den skjønnheten si ifra! Er det en 3570.50 ?

Den har akkurat (for et par uker siden) kommet inn, og jeg har (dessverre for noen) ingen planer om å gi slipp med det første! Og ja, det er selvsagt en 3570.50 - liker den gode gamle best! Akryl og opptrekk er bare knall :D

Risti4life skrev:
Bullit skrev:
Hvis du skal kvitte deg med den skjønnheten si ifra! Er det en 3570.50 ?

Den har akkurat (for et par uker siden) kommet inn, og jeg har (dessverre for noen) ingen planer om å gi slipp med det første! Og ja, det er selvsagt en 3570.50 - liker den gode gamle best! Akryl og opptrekk er bare knall :D

Typisk, hehe!
Grattis med ny klokke, Braute! Er du fornøyd?

Nyeste ervervelse:Klassisk Tag Heuer Aquaracer Automatic på tur i klassisk Bertone :mrgreen:

IMG_2611.jpg

IMG_2610.jpg

Et dårlig lumeshot på dørken i Bertonen :oops:

IMG_2620.jpg

Dette har vært en perfekt lørdag :)
God helg til alle klokkegale :D