Dagens klokke

Denne bliver brugt alt for lidt.....

18-08-2009010.jpg

18-08-2009011.jpg

18-08-2009012.jpg

18-08-2009013.jpg

18-08-2009015.jpg

Bullit, Aquagraph´en har en form for luminova appliceret på markeringerne. Det lyser lige så kraftigt som på nogle af mine Seiko ure, og det "opfører" sig faktisk også ligesådan, hvad angår holdbarhed og fading, så mon ikke de har lånt lidt "Lumibrite" af Seiko ... ? Blot et bud, uden jeg dog er sikker ... :oops:

TAGligge150809.jpg

Tror ikke min Seiko Frankenmonster står noe tilbake, den lyser også i dagslys med hurtig eksponering :mrgreen:

061.jpg

Min sporty beater -Techno Marine- i dag grunnet innebandyspilling i arbeidstiden :D

Beklager mildt sagt dårlig bilde, men det ble tatt for kort tid siden i stuen... jaja... det er vel det som er sjarmen med "dagens bilde"

HPIM3201.jpg

Registrerer at mange er høyst kompetente fotografer. Det er ikke jeg.

Heldigvis har jeg en høyst kompetent lume. Dessverre vanskelig å få med tredimensjonaliteten i bezel og skive med mine fotokunnskaper, men i hvert fall: The lume is so bright - We gotta wear shades!

fflume2.jpg

Det går mot mørkere tider, og det er i hvert fall godt for noe.

fflume1.jpg

Man kan godt ane 3-D lume effekten på Techno Marine´n - ser godt ud 8)

Claus, har du sat sekundviseren til at male Orient skiven ... ? :D :oops:

På skuddet af min blå Sumo har jeg forsøgt at vise både stål, skivedetaljer og lume på samme tid. Beskåret og reduceret i størrelse, men ellers ubehandlet.

BlSumoLume.jpg

Yellow Frankenmonster er virkelig et lume-beast 8) Sawtooth gør det dog også godt:

SawLumeKonk.jpg

Prøver å ta noen bilder med den nye mobiltelefonen som visstnok skal ha et av de bedre mobilkameraene på markedet for tiden.

Dagens klokke er Mühle Glasütte Lufthansa Pilot:
20082009032.jpg

Lufthansa-logo på lærremmen:
20082009038.jpg

Og på spenna:
20082009037.jpg

Tja, mobilkameraet funker helt ålreit i det litt dårlig lyset på anleggskontoret, men det blir ikke helt Bullit-kvalitet over det.....