Dagens klokke

Jeg gjør som sjefen og finner frem en vaskeekte asiat for å markere nytt underforum. Dette er en Tianjin 1963 - en militær kronograf basert på et gammelt sveitsisk verk (Venus 175). En av mine virkelige favoritter.

IMG_1918.jpg
 
Knallstilig klokke, krille!
Artig sak det der, Juice. To nye åpenbaringer for meg på to poster dette... :)

Ja jeg feirer også ny forumgruppe med en klokke fra soloppgangens land
5052080038_8887ec7f65_o.jpg
 
godt å se den der den hører hjemme, på hånda....Håper du er godt fornøyd.


Svever fremdeles på ny-klokke skya, og håper, for husfredens skyld, at den varer lenge! :) Takk igjen for en kjapp og ryddig handel!

Forøvrig overrasket over at jeg ikke blei taua inn av politiet på veien hjem; i en bil på parkeringa utenfor Oslo S er kanskje ett av de drøyere stedene å gjennomføre en handel, uansett hva det måtte være. ;)
 
Stakk en tur innom butikken til Gnomonwatches.com idag. 400 kr fattigere, men 4 nye natoer rikere dro jeg hjem.

Breitling SO Steelfish på rød nato med pvd hardware
05102010327.jpg
 
Syk hjemme i dag. Ble grepet av panikk for at jeg som samler ikke har nok vintage ur.

Måtte derfor stable opp det jeg har igjen av oldiser.

20a44996.jpg


...også dagens:

a504538b.jpg
 
...og når man er hjemme er det veeeeldig kjedelig.
Så da blir det til at man bytter klokke hele tiden.

Over til Jaeger:

49c317f3.jpg


Speedy pro tilbake på croco rem:

a4f7ab3f.jpg


...skal si jeg har det travelt i dag...
 
Service på Buccaneeren? Allerede? :confused:

Ja, det ser dessverre ut til at Buccaneeren sviktet meg etter bare 2 døgn.
Stoppet opp på nattbordet klokka 23:20 i går kveld. Jeg lå en stund å kikket på lumen, og stusset plutselig på at viserne ikke hadde flyttet seg siden forrige gang jeg gløttet bort på den, og ved en nærmere titt sto jaggu alle viserne stille. Forsøkte å winde den igjen, men til ingen nytte, så nå får man i det minste testet ut Helsons internationale garanti.
 
Ja, det ser dessverre ut til at Buccaneeren sviktet meg etter bare 2 døgn.
Stoppet opp på nattbordet klokka 23:20 i går kveld. Jeg lå en stund å kikket på lumen, og stusset plutselig på at viserne ikke hadde flyttet seg siden forrige gang jeg gløttet bort på den, og ved en nærmere titt sto jaggu alle viserne stille. Forsøkte å winde den igjen, men til ingen nytte, så nå får man i det minste testet ut Helsons internationale garanti.

Det var jo slettes ikke bra! Satser på at Peter er så flink som han gir inntrykk av :)