Dagens klokke

Jaeger-LeCoultre Master Control Eight Days i dag.

JLCMC4.jpg

Moore: Hadde jeg hatt en sånn klokke hadde jeg aldri tatt den av...den er bare helt vannvittig lekker...

Stipey: FET T-skjorte....er de tmulig å skaffe..og da må jeg self også kjøpe en SeaDweller....:)

Helrå t-skjorte, Stipey :eek::eek::eek:

Er ikke misunnelig i det hele tatt! :mrgreen:

Man trenger ikke en chronograph til å time steketiden på en Grandiosa når man har en skikkelig diver :D

9b33e03d.jpg

Man trenger ikke en chronograph til å time steketiden på en Grandiosa når man har en skikkelig diver :D

Dude, steketid på 14 minutter av Grandis.:eek:
Husk at den smaker best 'al dente'

9b33e03d.jpg

Haha! Godt disse dyre stålklumpene våre kan brukes til noe fornuftig :mrgreen:
Meget nice sub btw;)

Nå er det en stund siden Grandis var hjørnesteinen i mitt kosthold, men jeg synes å huske at den optimale smaksopplevelsen fikk du ikke før den var tilnærmet svartbrent, og med pappemballasjen som fat. 14 minutter hørtes litt lite ut.

gratulerer med en perfekt stekt grandi!

Takker, Ørjan :)
Satt så ei kula den altså!

Ingenting er som en korrekt tilberedt Grandis :grin:
Forvarmer ovnen på 235-240 grader. Da er 15 minutt perfekt.
Lø på med raspet ost. Få bunnen crispy ved å steke den på rist, og la den avkjøle seg et par minutter i ovnen med døra på gløtt. Osten må være gyllen, og kantene må være bittelitt brune. Piffi er et must! La Grandisen skli ned med en iskald Coca Cola.

Bon Appetit

Haha! Godt disse dyre stålklumpene våre kan brukes til noe fornuftig :mrgreen:
Meget nice sub btw;)

Takk :D

Black Shogun til mig idag
Oi se der ja, kjempekul! Jeg har ikke sett den der live, men leste om den på WUS eller noe. Den likner litt på Samurai i kasseformen, men er vel en slags storebror i titan med 6R15-verk er ikke det korrekt? Har du noe å si om inntrykk, kvalitet, finish osv?

Ingenting er som en korrekt tilberedt Grandis :grin:
Forvarmer ovnen på 235-240 grader. Da er 15 minutt perfekt.
Lø på med raspet ost. Få bunnen crispy ved å steke den på rist, og la den avkjøle seg et par minutter i ovnen med døra på gløtt. Osten må være gyllen, og kantene må være bittelitt brune. Piffi er et must! La Grandisen skli ned med en iskald Coca Cola.

Idag blir det Grandis + glasscola - LETT!

PS, jeg bruker ofte diverene mine til timing av matlaging ;)

Min kones nye klokke

IMG_0311.jpg
[/IMG]

Ikke ofte jeg ser henne gråte, med denne Rolex'n klarte dette ;)

Kjøpt hos Saastad i Porsgrunn nylig. Var også i kontakt med Bjerke på Karl Johan vedr kjøp, men valget av AD var lett. Saastad anbefales!

Er den ikke fin :p