Still deg i kø og forbered deg på vill budrunde, skarpe albuer og generell usportslig opptreden fra min side om Frodo noensinne skulle være fjern nok til å legge Memovoxen ut på salgssidenJeg vil ha en slik en!
Jeg skulle egentlig ut og fly idag.. men siden været er slik:
METAR 231040Z 22017KT CAVOK 06/M04 Q1019 TEMPO 22017G27KT
Det jeg har uthevet er altså vindretning med hastighet. Som man ser så blåser det 17 knop, med 27 knop i kastene. Langtidsværmeldingen er absolutt ikke bedre.. Ikke særlig gode forhold å fly en liten Cessna i, altså.
Så da ble jeg heller hjemme for å studere de nye luftromsendringene som trer i kraft rundt Gardermoen 7 april. Må jo holde seg oppdatert hvis man ikke skal bryte loven
Top Gear feber her på sonen nå
Rolls Royce Phantom + Rolex Sub
Aston Martin DB9 + DSSD
med andre ord en god dag
JlC Master Compressor Memeovox i dag.
Måtte ha den etter alt Jaeger snakket i en annen tråd her.
Kjenner at det blir en bedre dag med den på armen...
Dagens blir Explorer II, da blir det en bra dag
Så sant.
Helt korrekt det
Jeg skulle egentlig også vært en tur ute og fløyet i dag, og i går for den saks skyld, men det har blåst godt de siste dagene! Hvor flyr du? På Kjeller?
Er det godeste Reiholdt M. du har som avatar?
Frode
Det er godetste Reinhold Messner vettu Litt av en legende innenfor klatreverden, så her har alle som liker å klatre, gjerne med en Explorer (I eller II) på armen, noen å se opp til
Jeg fløy tidligere i Sola Flyklubb, nå i Gardermoen Flyklubb
Det er godetste Reinhold Messner vettu Litt av en legende innenfor klatreverden, så her har alle som liker å klatre, gjerne med en Explorer (I eller II) på armen, noen å se opp til