Dagens klokke

54d09ef8-e039-71a2.jpg

Victorinox Divemaster 500 Mecha

Jeg vil ha en slik en!
Still deg i kø og forbered deg på vill budrunde, skarpe albuer og generell usportslig opptreden fra min side om Frodo noensinne skulle være fjern nok til å legge Memovoxen ut på salgssiden:)

Gårsdagens JLC diskusjon påvirket også mitt klokkevalg:
DSC00267.jpg

Jeg skulle egentlig ut og fly idag.. men siden været er slik:

METAR 231040Z 22017KT CAVOK 06/M04 Q1019 TEMPO 22017G27KT

Det jeg har uthevet er altså vindretning med hastighet. Som man ser så blåser det 17 knop, med 27 knop i kastene. Langtidsværmeldingen er absolutt ikke bedre.. Ikke særlig gode forhold å fly en liten Cessna i, altså.

Så da ble jeg heller hjemme for å studere de nye luftromsendringene som trer i kraft rundt Gardermoen 7 april. Må jo holde seg oppdatert hvis man ikke skal bryte loven ;)

Jeg skulle egentlig også vært en tur ute og fløyet i dag, og i går for den saks skyld, men det har blåst godt de siste dagene! Hvor flyr du? På Kjeller? :)

Ååååå - nå er det bare en dag til så er det Dolmio dag :D

Dolmio4.jpg

Men jeg må få gjort noe med den reima. Den er jo helt på trynet.

Dolmio5.jpg

Treffer heldigvis en av forumets Panerister imorgen for litt kyndig veiledning vedr. reim valg.

Frode.

web.jpg

Tatt av kona mi før jobb i dag når jeg var i dusjen, hun mobba meg for at jeg var jålete og hadde 5 parfymer når hun bare har 1, hehe. Må ærlig tatt innrømme at litt av grunnen er at jeg er et rotehode, og når vi pakka ut av noen gamle esker fra ei tidligere leilighet, dukka den ene etter den andre opp :confused:

Er det godeste Reiholdt M. du har som avatar?

Frode

Det er godetste Reinhold Messner vettu;) Litt av en legende innenfor klatreverden, så her har alle som liker å klatre, gjerne med en Explorer (I eller II) på armen, noen å se opp til:D

Jeg fløy tidligere i Sola Flyklubb, nå i Gardermoen Flyklubb ;)

Tøft, flyr du LN-ULF da? :)

Du får se å begynne å fly på Kjeller, er jo der alle de interessante maskinene befinner seg ;) Selv flyr jeg, utover "de vanlige" C172, PA28 og PA38, også Cub, Tiger Moth og Cornell. DET er gøy det :D

Ute på reise i dag. Og ved en inkurie ble det IWC i dag. Men sitter nå her på Gardermoen med en dobbel mocca (må ha litt søtt om morgenen) og kjenner at det er helt greit.

539165d8.jpg