Still deg i kø og forbered deg på vill budrunde, skarpe albuer og generell usportslig opptreden fra min side om Frodo noensinne skulle være fjern nok til å legge Memovoxen ut på salgssidenJeg vil ha en slik en!
Jeg skulle egentlig ut og fly idag.. men siden været er slik:
METAR 231040Z 22017KT CAVOK 06/M04 Q1019 TEMPO 22017G27KT
Det jeg har uthevet er altså vindretning med hastighet. Som man ser så blåser det 17 knop, med 27 knop i kastene. Langtidsværmeldingen er absolutt ikke bedre.. Ikke særlig gode forhold å fly en liten Cessna i, altså.
Så da ble jeg heller hjemme for å studere de nye luftromsendringene som trer i kraft rundt Gardermoen 7 april. Må jo holde seg oppdatert hvis man ikke skal bryte loven
![]()
Top Gear feber her på sonen nå
Rolls Royce Phantom + Rolex Sub
Aston Martin DB9 + DSSD
med andre ord en god dag![]()
JlC Master Compressor Memeovox i dag.
Måtte ha den etter alt Jaeger snakket i en annen tråd her.
Kjenner at det blir en bedre dag med den på armen...![]()
Dagens blir Explorer II, da blir det en bra dag![]()
Så sant.![]()
Helt korrekt det
![]()
Jeg skulle egentlig også vært en tur ute og fløyet i dag, og i går for den saks skyld, men det har blåst godt de siste dagene! Hvor flyr du? På Kjeller?![]()
Er det godeste Reiholdt M. du har som avatar?
Frode
Det er godetste Reinhold Messner vettuLitt av en legende innenfor klatreverden, så her har alle som liker å klatre, gjerne med en Explorer (I eller II) på armen, noen å se opp til
![]()
Jeg fløy tidligere i Sola Flyklubb, nå i Gardermoen Flyklubb![]()
Det er godetste Reinhold Messner vettuLitt av en legende innenfor klatreverden, så her har alle som liker å klatre, gjerne med en Explorer (I eller II) på armen, noen å se opp til
![]()