Dagens klokke

Gratulerer med ny lekker Rolex. Som han over skriver, så skiven utrolig lekker!

5577139887_00df582be5_o.jpg

*sukk*

Med fare for å gjenta meg selv; den er nydelig! :)

Takker og bukker for meget hyggelig tilbakemelding, rousp, Mathfjeld og Jayeff ;)
Nenvnte det i utpakkingstråden, men kan jo alltids gjenta - skiva er noe Rolex en gang i tiden kallte Linen silver. Linen (eller lin, som i stoffet, på norsk) ble også brukt på en del DayDate skiver, da i gull. Har egentlig ikke peiling på hvor lenge de ble produsert eller når de forsvant. Må forøvrig ikke forveksles med Tapetstry dial (vertikale 'tapet-striper')

Meget flott Seamaster GTM, rousp. Om ikke jeg husker helt feil vurderte du å selge den for en stund siden. Vær glad for at denne fortsatt er i hus :)

Jeg hadde ikke plass i garasjen til Bugattien, så måtte nøye meg med klokken. Har ikke flere bilder nå desverre.. tok bare et dårlig bilde med mobilen før jeg må fare avgårde. Ha en fin Fredag!!

FLERE BILDER!! DIN LUREMUS!!
Så spesiell og kul klokke må vi få vite mer om herinne.
Det er bare rett og rimelig! "-fin fredag" -du liksom...:p

Jeg hadde ikke plass i garasjen til Bugattien, så måtte nøye meg med klokken. Har ikke flere bilder nå desverre.. tok bare et dårlig bilde med mobilen før jeg må fare avgårde. Ha en fin Fredag!!

WOW, flere bilder takk! (Hvis det er en aprilsnarr så er det en dårlig en.....;))

Dagen for blå skive i dag ser jeg- slenger meg på med min dagsferske, om enn på et litt annet budsjett enn mikkemus23 sin....: