Dagens klokke

Haha, jeg går fem på idag! Først var det Ruters snikerhunder og så dette :D

AP Royal Oak er aldri feil...

Floyd_Mayweather_iced_out_Audemars_Piguet_Watch.jpg

Håper du kjenner vedkommende urmaker som skal mekke på milsuben din. Jeg hadde aldri i livet bare levert den til selv byens presumprivt beste steder, med mindre jeg visste akkurat hvem som skulle jobbe med klokken. Du risikere at butikken, som et utslag av velment serviceness, på eget flott initiativ bytter ut gammalt ræl med "finere" og mer "moderne" skive og visere. For ikke å si polerer opp den matte og fæle kassa, slk at den blir blank og fin:D:D

Parmiganien ble borte i bakken idag:( helt krise... får desverre ikke tatt flere bilder av den.. Snakket med forsikringselskapet i en time nå, forhåpentligvis går det bra til slutt... Det værste var at dem trodde jeg ringte og prøvde å lure dem med aprilspøk... Hater å ikke bli trodd.

Håper du kjenner vedkommende urmaker som skal mekke på milsuben din. Jeg hadde aldri i livet bare levert den til selv byens presumprivt beste steder, med mindre jeg visste akkurat hvem som skulle jobbe med klokken. Du risikere at butikken, som et utslag av velment serviceness, på eget flott initiativ bytter ut gammalt ræl med "finere" og mer "moderne" skive og visere. For ikke å si polerer opp den matte og fæle kassa, slk at den blir blank og fin:D:D

Det er førsteklasses urmaker med stor kompetanse som mekker på den.
Apropos de børstede sidene, så kommenterte han faktisk disse....;)

Rubberclad/Springbank 15

Etter en helvetes dag på jobben er det godt og ta frem noe beroligende....

IMG_4441.jpg

En riktig god helg ønskes alle på TS

Den klokka er bare helt rå tore! Er det to ting jeg ikke har sansen for så er det Omega og klokker med hvit skive. Men i dette tilfellet viser matematikken seg å stemme!

Den klokka er bare helt rå tore! Er det to ting jeg ikke har sansen for så er det Omega og klokker med hvit skive. Men i dette tilfellet viser matematikken seg å stemme!

Takk for det! Den liker svært godt å bli tatt bilde av :cool: Etter at jeg fikk en standard speedy pro for noen dager siden har den blitt sjalu og ville på armen igjen.

L1000330.jpg

Kveldens...
Etter inspirasjon fra den noe mer velvokste lillebroren med feeete visere!

b030576b.jpg