Dagens klokke

AT på grønn nato i dag.

L1000480.jpg

Tøft! Hvilken modell er dette? Ser etter en eksamensgave til meg selv og jeg har vært innom vintage Omega. Har ikke sett dressur-Omega på nato, men jeg liker det jeg ser! :D
 
Speedy på zulu sitter svært godt på armen for tiden! I dag har jeg til og med på meg matchende genser. Merk at genser matcher klokkerem, ikke omvendt ;)

IMG_0148.jpg
Oh my goodness! Jeg merker at jeg ikke nødvendigvis har så lyst på genseren, men den klokken på den remmen...
 
Tøft! Hvilken modell er dette? Ser etter en eksamensgave til meg selv og jeg har vært innom vintage Omega. Har ikke sett dressur-Omega på nato, men jeg liker det jeg ser! :D

Det er en 38,5mm Seamaster Aqua Terra (28033037) Utgått modell, men er å få fremdeles.
 
DJ'en din blir jeg aldri mett av, ragamuffin! Nydelig!

Breitling på meg i dag. Sitter og tenker at å være hjemme i mai i grunn er fantastisk deilig!:D
Edit: Oooops! Feil dato. Er korrigert nå!:rolleyes:

afa4a2f1.jpg
 
Ja, den DJen er virkelig lekker! Bytter og herjer på med reimer :) Tror jeg har funnet en bra kombo i dag:

L1000487.jpg
 
Fikk eksamenssensur i går, og tryna. Rykker derfor tibake til start, med beateren som startet klokkegalskapen min, og vinylsamlingen som ALDRI svikter når det kommer til å få meg til å rette ryggen igjen:

 
En liten stemningsrapport etter særdeles hyggelig mini-gtg med Sjuli_123.
Min Breitling i skyggen av hans lekre Daytona!:D

Edit: Etter at Suli's barneflokk hadde skreket oss ut av den lokale bakeren, fortsatte praten i hagen min. Sjuli's kommende kjøpsplaner ble heftig dikutert blant kaffe og rabiate unger. Herlig!

9d7c1e9f.jpg
 
Høres ut som en nydelig dag, Frodo og Sjuli - kjenner meg igjen i settingen :D
Nydelige klokker har dere og!!

Hvis et hjertesukk tillates, kan jeg med trygghet si at det er mer sannsynlg at det blir en klokke til, fremfor et barn til ;) Finnes det windere for barn? :) Ok, jeg gir meg mens leken er god ;)
 
Høres ut som en nydelig dag, Frodo og Sjuli - kjenner meg igjen i settingen :D
Nydelige klokker har dere og!!

Hvis et hjertesukk tillates, kan jeg med trygghet si at det er mer sannsynlg at det blir en klokke til, fremfor et barn til ;) Finnes det windere for barn? :) Ok, jeg gir meg mens leken er god ;)

....barn kan settes i winderen- blir rene tivoliet for dem, og det beste av allt: Du kan sette på lokket, så kan far få sette seg med en god snadde og pusse på uret i ro og mak :D

...klarte ikke å dy meg....end of off topic fra min side!
 
En liten stemningsrapport etter særdeles hyggelig mini-gtg med Sjuli_123.
Min Breitling i skyggen av hans lekre Daytona!:D

Edit: Etter at Suli's barneflokk hadde skreket oss ut av den lokale bakeren, fortsatte praten i hagen min. Sjuli's kommende kjøpsplaner ble heftig dikutert blant kaffe og rabiate unger. Herlig!

9d7c1e9f.jpg
Takk for i dag, Frodo :p
Kaffen smakte vel så godt hjemme hos deg som hos bakeren, og kidsa satte definitivt mer pris på å tumle rundt i hagen deres enn å sitte strappet i monstervognen hos bakeren.
Har satt meg til for et dypdykk inn i klokkverdenen, i håp om å bli overbevist om valg av klokke. Pendelen svinger fra minutt til minutt, JLC til GO til Zenith til...! Pokkers ubesluttsomhet, men samtidig litt digg :cool: