- Medlem
- 23. mars 2011
Speedy på zulu sitter svært godt på armen for tiden! I dag har jeg til og med på meg matchende genser. Merk at genser matcher klokkerem, ikke omvendt
Liker prioriteringen, klokken og så matchende klær.
Speedy på zulu sitter svært godt på armen for tiden! I dag har jeg til og med på meg matchende genser. Merk at genser matcher klokkerem, ikke omvendt
AT på grønn nato i dag.
Oh my goodness! Jeg merker at jeg ikke nødvendigvis har så lyst på genseren, men den klokken på den remmen...Speedy på zulu sitter svært godt på armen for tiden! I dag har jeg til og med på meg matchende genser. Merk at genser matcher klokkerem, ikke omvendt
Tøft! Hvilken modell er dette? Ser etter en eksamensgave til meg selv og jeg har vært innom vintage Omega. Har ikke sett dressur-Omega på nato, men jeg liker det jeg ser!
Det er en 38,5mm Seamaster Aqua Terra (28033037) Utgått modell, men er å få fremdeles.
Vinyl er moro, og klokker da.
Høres ut som en nydelig dag, Frodo og Sjuli - kjenner meg igjen i settingen
Nydelige klokker har dere og!!
Hvis et hjertesukk tillates, kan jeg med trygghet si at det er mer sannsynlg at det blir en klokke til, fremfor et barn til Finnes det windere for barn? Ok, jeg gir meg mens leken er god
Takk for i dag, FrodoEn liten stemningsrapport etter særdeles hyggelig mini-gtg med Sjuli_123.
Min Breitling i skyggen av hans lekre Daytona!
Edit: Etter at Suli's barneflokk hadde skreket oss ut av den lokale bakeren, fortsatte praten i hagen min. Sjuli's kommende kjøpsplaner ble heftig dikutert blant kaffe og rabiate unger. Herlig!