Dagens klokke

Rolex

Jammen så dukket det opp en pakke fra Lervik i begynnelsen
Av uka. Jeg er kjempefornøyd bortsett fra at lenken virker
Litt "skranglete" i forhold til lenken på explorer.

aa91e496.jpg
 
Kveldens killer-kombo: kokosboller, dry martini og tre deilige compresdor klokker - to på bordet og en på armen (IWC).:cool:

a94f8bc0.jpg
 
Kveldens killer-kombo: kokosboller, dry martini og tre deilige compresdor klokker - to på bordet og en på armen (IWC).:cool:


Kokosboller<3
Selv går jeg ikke for annet merke enn "klin kokos" som har sprøtt, mørkt sjokoladetrekk og ingen kjeksbunn:D
 
Oh my goodness! Jeg merker at jeg ikke nødvendigvis har så lyst på genseren, men den klokken på den remmen...

Jepp. Skaffet egentlig den remmen til å bruke på Doxaen min, men den ser helt uforskammet bra ut på Speedyen! :D
 
Eksamens Rolex, forandring fryder:)

Merket at eksamenstiden hadde begynt å sette merker i form av lett slitasje på lenken (10 timer med frustrerende hamring i bordkanten om dagen kan vel slite ut hva som helst...)
Gikk da til innkjøp av denne natoen for å "spare" lenka for de verste merkene... Er vel ikke helt "korrekt" å sette en bond nato på en Explorer II, men ser utrolig bra ut i mine øyne;)

_DSC4072.jpg



Og må si meg så fornøyd med forandringen at jeg mest sannsynlig kommer til å bruke store deler av lesetiden til å gløtte (les nistirre) på håndleddet:)

PS: Litt vrient bilde så fargene på reima stemmer ikke helt.