Dagens klokke

Er det denne Seagull relanserte for noen måneder siden?
Det må vel snarere være noen år siden. Jeg har hatt min i 1,5 år nå. Se for øvrig min unboxingtråd for mer info.

Herregud så kul den klokka der er. Noe å se etter under neste Beijing tur. Eller for neste tur til Tienjen (for oss som vet hva det står på urskiva :cool: )

Frode.
Jeg synes også den er superkul, blir alltid i godt humør av den. Kan du kinesisk?

Artig med litt spenning og avveksling i hverdagen Minuteman. :D
Selv er jeg god til å felle trær over kabler, Hvaler E-verk "vanker" på hytta mi. :)
Eterna KonTiki Chrono på meg idag.
Haha, jeg utsetter strømnettet på Hvaler for mer risiko enn E-verket liker hver eneste sommer, men jeg har ikke hatt de helt store uhellene ennå.
 
Den blå bomba.

DSC07544.jpg
 
Jeg synes også den er superkul, blir alltid i godt humør av den. Kan du kinesisk?

Tjaaa, folk flest snakker jo kinesisk :roll: Så det skulle vel tilsi at vi alle kan noen få tegn ihvertfall. De to første tegnene betyr "i midten, i centrum" og "rike, stor by". Satt sammen betyr det Midtens Rike som er kineserenes navn på Kina.
Tegnene nedenfor måtte jeg ha litt hjelp for å klare, men det står altså: Tienjin (usikker på stavemåten) armbåndsur. Altså en klokke ifra Tienjin som er et stedsnavn. Noe ala Swiss Made som vi er mer vandt med å se.

Så blir det store spørsmålet: Hva kaller kineserene en kina restaurant :confused:

Frode.
 
Snakker om gammalt ræl.
Scandia Sport - hele 17 rubiner og Swiss Made :eek:

003-6.jpg


BTW: Den Longines i bakgrunnen kan dere slutte å legge ut bilder av - jeg begynner å like den litt for godt :D
 
Sinnskt vakker AP, Moore!
En nytelse!

Supercasualcompressorfriday på armen min i dag!:cool:
God helg!

cb589dce.jpg
 
BTW: Den Longines i bakgrunnen kan dere slutte å legge ut bilder av - jeg begynner å like den litt for godt :D

Beklager, men det er nå engang dagens klokke for meg.... (Veldig fornøyd med denne) :p

Pinstripes, godskjorte og nyyyydelig AP på Casual friday! Jeg vil se deg når du er formell!

Mitt skarpe øye har fanget opp at mannen har på seg jeans... :cool:

God helg alle sammen!
 
Den er bare så latterlig fet, den dual timen din, Moore :cool:

Sinnskt vakker AP, Moore!
En nytelse!

Pinstripes, godskjorte og nyyyydelig AP på Casual friday! Jeg vil se deg når du er formell!

Her ble jeg et øyeblikk bekymret for hvilket ord setningen ville bli avsluttet med, men jeg ble beroliget.....
;)

Mitt skarpe øye har fanget opp at mannen har på seg jeans... :cool:

Thanks, alle - det var jo hakket "overwhelming", - en enkel fredag.
Men nå tar vi snart helgen - alle som en!
:D