Dagens klokke

Dette er dagens! (Ihvertfall morgenens)
Seamaster i morgensolen, her snakker vi casual - nemlig morgenkåpe. :)
Deilig tid på døgnet, fruen sover og jeg og hundene tusler rundt hytta.
Eneste negative er laber trafikk på TS.

 
Redigert:
God helg!

IMAG0978.jpg
 
Tok turen fra Stavanger til Kirkenes idag, så videre på en melkerute til Tromsø med 5-6 pitstopper underveis, derav Vadsø og Hammerfest (tror jeg). Fra Tromsø går turen videre til Oslo igjen før jeg returnerer til Stavanger igjen.

16 timer well spent! :?

Stemningsbilde fra Tromsø

bd5859a5.jpg
 
En pils mens jeg lager mat :D Monaco inspirert av Risti. Fortsatt god helg!

Klokkebilder602.jpg
 
Må legge inn en til før dagen er omme.
Skal ta en liten kneoperasjon i Arendal i morgen kl 10. Sitter nå med bruksanvisninger og instruksjoner og skal gjennomføre hårfjerningen. Drikker meg til mot med en ganske ok Cava. Full faste fra midnatt:(
Au au. Siden vi er på dagen derpå får jeg håpe vi kan si vel overstått!
 
Litt knoting hos en kunde før bergenstur i helgen.
4d10c95b-ede9-4c9e.jpg

Ajaj, i denne konteksten kunne jeg tippe at skrammen nedover armen din stammer fra en dårlig kuttet kabel-strips på et trangt sted. Men du roter vel ikke rundt inne i utstyrsrack iført Sub? :) Det er en soleklar beater-aktivitet for meg. (Evt går klokka i baklomma, selvfølgelig.)
 
Au au. Siden vi er på dagen derpå får jeg håpe vi kan si vel overstått!

Jo takk, om ikke akkurat vel overstått, så iallefall overstått. Det som i utgangspunktet var en liten meniskoperasjon tok tre ganger så lang tid som planlagt. Kirurgen mumlet noe om "..mumle...nytt kne.. mumle-mumle..".

Tilbake i heimen med en haug med smertestillende i diverse kulører - lørdagsgodt, ifølge kjerringa.

Fikk med et lite minne fra sykehuset i Arendal. Mobilbildet uten blitz ble omtrent like elendig som jeg føler meg akkurat nå.

008-1.jpg
 
Jeg, derimot, har en bra kveld:


Untitled by rousp1, on Flickr



Og nei, glasset er ikke skitten.. Er lampen i taket..

Edit:
Her kom vist ikke alt med i innlegget..

Håper snopet ditt tar knekken på ubehaget og gir deg en god natts søvn minuteman! Så blir det vel spennende å se hvordan kneet oppfører seg framover?