Dagens klokke

IMG_2576.jpg
 
Den kom til slutt. Desverre hadde ikke jeg tenkt på å ta med meg en klokke. :eek: Skal skjerpe meg til neste gang! Takk for turen! :cool:

Ikke tenkt på å ta med deg klokke....?
Dette er vel ikke noe man "tenker" på. Med WIS-status trodde jeg dette var utenkelig. Selv jeg har ikke beveget meg utenfor husets fire vegger uten klokke de siste 40 årene.

Den satt, tenker jeg :D:D:D

Edit:

Glemte å legge inn bildet av dagens klokke...

010-4.jpg
 
Nok en fantastisk sommerdag her hos oss.
Familien slikker sårene etter en liten uke på sørlandet.
Deilig med litt hjemmeferie!

8e2557aa.jpg
 
Dagens kupp; - dobbel latte til 39,-!

Nå forlater jeg landet......;)

55e23b55.jpg

Feil #1: Du blottet uret før du hadde betalt. Dette fremgår som en egen kode - se kvitteringen.
Feil #2: Du valgte feil ekspeditør, noe som også fremgår av kvitteringen (sinnataggen, står det).

Forresten var det en fin klokke du tok med deg under emigreringen :D
 
Da er det tid for ferie på hytta! Topp vær! Glemte desverre Ball klokkene da jeg stresset ut til sjøen:) tar til takke med beateren sålenge;)

7d130609.jpg


99f7abbf.jpg
 
Ikke dagens

Tillater meg å poste et bilde fra tidligere i uken.

Har siden jeg forlot monaco vært oppe i fjellene bak Nice og poster et lite bilde fra en gågate i Nice.

6e55a30c.jpg
 
Feil #1: Du blottet uret før du hadde betalt. Dette fremgår som en egen kode - se kvitteringen.
Feil #2: Du valgte feil ekspeditør, noe som også fremgår av kvitteringen (sinnataggen, står det).

Forresten var det en fin klokke du tok med deg under emigreringen :D


Bra parert, Minuteman!:cool:

Forøvrig kun et kortvarig, men nødvendig ærende utenlands, bare.
Og bare for å ha det nevnt; - det er ikke kaffeprisene som driver meg ut....;)
 
Da er det tid for ferie på hytta! Topp vær! Glemte desverre Ball klokkene da jeg stresset ut til sjøen:) tar til takke med beateren sålenge;)

7d130609.jpg


99f7abbf.jpg

Med denne beateren klarer du vel å bite tennene sammen og lide deg gjennom sommeren...
Utrolig flott klokke som sikkert står på mange ønskelister (les: handlelister) rundt om...
God ferie...