Dagens klokke

Ahhh...etter 14 dager på ferie var det deilig å kle på seg daytona i dag :p
7f3882c3.jpg
 
Matchende klokke og kunstverk !!!!! Den var ny. Nico Widerberg ???
Lurer på hviket ur som passer til Dali-en min :confused:

Frode.

Det var jaggu nære på, Frode. Eplet faller ikke langt fra stammen, eller krona faller ikke langt fra stemmen, som WISene her inne kanskje ville sagt. Kunstneren er faren Franz.

:D
 
Nydelig på fjorden på lørdag. Lite bølger, masse reker og sol. Herlig.

30072011202.jpg

Som alltid, alt ute av fokus. Nokia-dritt.

Etter en liten halvtime med iherdig trykking på telefonen klarte den til slutt å fokusere der jeg ville :)
02082011203.jpg
 
Da var det tid for et nattlig "dagens", og det skyldes helt og holdent lang dag og ingen mulighet for uploading før nå.

Anyways; - det var AP i dag. I går.
Og i morgen også, sannsynligvis....:cool:

fe5bcc47.jpg
 
Da var det tid for et nattlig "dagens", og det skyldes helt og holdent lang dag og ingen mulighet for uploading før nå.

Anyways; - det var AP i dag. I går.
Og i morgen også, sannsynligvis....:cool:

fe5bcc47.jpg

Skjønner at du ikke blir lei av denne, noe av det peneste som er!

Min betraktelig mer beskjedne dagens, for tiden med en splitter ny classic vintage Bruno jeg fikk Simona til å lage litt tynnere enn den orginale 5 mm tykkelsen. Veldig behagelig:)

c30153e2-051f-1159.jpg
 
Tøff Seiko Bjorn! Jeg har tittet litt på den samme selv. Er du fornøyd med din???

Veldig, særlig etter at jeg fikk den over på en solid sort gummirem. Kontrasten mellom sort rem og den hvite skiva er hypnotiserende. Den ble kanskje litt blass med originallenken. Trenger en kontrast til det hvite.
Liker det rene designet på skiva, og de feite viserne. Og så er lumen fenomenal. Med Seiko vet man jo også at kvaliteten holder. Mye moro for en billig penge med andre ord.