Dagens klokke

Quartz onsdag.

d95921d4-1.jpg
 

Untitled by rousp1, on Flickr

Bildet er riktig nok fra i går ettermiddag. På seiltur med en Knarr. Første gang jeg er i en Knarr, og tredje skikkelige seilturen i mitt liv. Blåste såpass at en planlagt regatta ble avlyst, vi listet oss ut og lekte litt i le av noen holmer.

Dagens klokke kommer litt senere. ;)
 
Pakke i posten :)

Beklager om noen føler seg plagiert :p

10082011215.jpg


Er jo egentlig ikke ment å passe denne klokken så den 0,25 mm for stor på inner diameter, ellers synes jeg det ble riktig så kult.
 

Untitled by rousp1, on Flickr

Ble ingen ny klokke på meg til bursdagen min i dag. Hittil har det blitt 500 bonuspoeng fra Chess og en flaske rødvin. Det suger å bli "stor". :mrgreen:

Satt GWen på lenke for å trøste meg selv litt. ;)
 
Takk takk :)

Steg to i planen min vil være og bytte klokken med Frodo uten at han merker det. Trallalalala
 
Dette forsto jeg ikke... :confused:

Ikke så rart, da det sikkert er jeg som trenger den kontoen for å få til en handel. Her&Nå-konto tror jeg de kaller det når du kan kjøpe nå og betale om noen måneder. Det koster bare... osv. Det er dyrt å være fattig, og ikke som mange sier: Be poor, it's cheaper.

Tog du'an?
 
Måtte bare ha denne annonsen

Ikke Her&Nå-konto, men kjøpt og betalt for surt oppsparte midler. Ikke av klokkebudsjettet, men av baderomsbudsjettet til kjerringa. Hun er på Kypros og merker det ikke før hun er tilbake, og da forteller jeg at alternativet var en Legend Diver - så blir hun sikker glad:D

012-4.jpg
 
Ikke så rart, da det sikkert er jeg som trenger den kontoen for å få til en handel. Her&Nå-konto tror jeg de kaller det når du kan kjøpe nå og betale om noen måneder. Det koster bare... osv. Det er dyrt å være fattig, og ikke som mange sier: Be poor, it's cheaper.

Tog du'an?

Aha, nå tok jeg han ja. Hver gang jeg er inne på en annonse på finn.no reklamerer de med lån for å kjøpe det man ser på. Kanskje det hadde vært noe? :p
 
Da kan jeg reklamere for "Erlige Bønnas Drit-dyre Forbrukslån"... Vi tar klokker som gissel, øh, jeg mener pant...