Dagens klokke

Nyanskaffelsen, Tudor 7016. Skiven har nyyyyyydelig patina, men dessverre noen mindre skader ml kl 12 og 14. Men men. Ikke så aller verst for å være 40+ :)

IMAG1189-4.jpg


Beklager uskarpt bilde.
 
Jeg fikk nettopp MMS fra min kone som fortsatt er på hytta. Teksten var: "Dagens klokkebilde" og vedlegget:
60f85f8e.jpg
. Jeg må ha gjort noe riktig i oppdragelsen.
 
Dagens armbånds- og ikke minst gulvur:

Jeg ser nå til min skam at det par hundre år gamle gulvuret har feriestans. Daytonaen tikker i det minste, og til stor glede!

22b7750c.jpg
 
JAAAAAAAAAAAAAAAA

Endelig tilbake etter fire og en halv mnd hos urmaker for retting av sekundviser. Jeg kommer til å ha høy toleranse for off center visere fra nå av.

L1010290.jpg
 
Siden forrige dagens var fra min kone, våger jeg meg på en til. Denne gang av min SMP på vei over fjellet på gammel-guzzi omgitt av nysgjerrige blikk.
f2d39220.jpg
 
Jeg fikk nettopp MMS fra min kone som fortsatt er på hytta. Teksten var: "Dagens klokkebilde" og vedlegget:
60f85f8e.jpg
. Jeg må ha gjort noe riktig i oppdragelsen.

Her også er det utvikling, uten forsøk på oppdragelse. Nå bytter hun reimer og styrer på....
L1010294.jpg
 
Etter å ha begynt på nytt treningsprogram i går er jeg støl ut av helv... Da er det deilig å ha en lang morning før man begynner på jobb

12082011216.jpg