Dagens klokke

Det så jo riktig så flott ut. Har du fått bestilt reim? :rolleyes:

Frode.

Takk for det. Jeg er nok dessverre ingen rem-dyr så det holder jeg meg unna. Har dog sett litt på flight-jacket fra ted su til GMT`n, synes den er passe kul.

Flightjacket05a.jpg
 
Tilbake fra ferien. :( GW gjorde jobben sin som sommerbeater utmerket.


Pula037-1.jpg


Og dette var dråpen osv. Etter rousps bilde tidligere i ettermiddag har jeg hatt litt hjertebank, men etter enda et blinkskudd av GW er nå hvilepulsen i 150+

Sorry Speedmaster, sorry Explorer I og II, sorry til flere av dere andre på ønskelisten, sorry sorry sorry - dere er nå passert av GW :p

Tror jeg må kalle det dødt løp mellom GW og LLD. Iallefall inntil noen poster et fett bilde av noe annet...:?

mvh Vinglepetter
 
rear view på vei hjem fra fjordfylket:
TBE_9574.jpg


Liten pause og junior speider etter liv i havet. Da blir det tid til et dagens:
TBE_9568.jpg
 
Den der er bare så vanvittig flott. Urverket er selvsagt flott, men finishen, layouten, viserne og ikke minst den guillochérte skiven gjør denne klokken bort i mot perfekt i mine øyne. Fantastisk.

Stor takk!
Jeg synes absolutt Zenith traff usedvanlig bra med denne Grande Chronomaster GT Flyback.
Designen er meget tiltalende, perfekt dimensjonert kasse på 42mm, utsøkt dial og komplikasjoner, og ikke minst et solid urverk i Calibre 4001 El Primero.

Når jeg først skal ha det legendariske El Primero-urverket, med sine enestående 36.000bph og 1/10 presisjon i chronograph, da fant jeg tidlig ut at det måtte bli denne.
For meg; - en keeper.;)
 
Ferien er egentlig over men synes overgangen ble litt brå, derfor en laaaang helg på hytta.
Fruen har plukket noen vekster som hun synes fortjente å være med på et klokkebilde.
Er jo ikke helt dust...... foreslår hun klokkebilde så er det bare å løpe etter kamera. :D

LLD_bukett.jpg