Dagens klokke

f9272098.jpg
 
Det der syntes jeg ble riktig så bra! :D Nå fikk viserne et insert som matchet lumen bedre. :p

Dagens bilde er tatt i et klasserom med åpen dør, setter hele min sosiale status på linjen for dette forumet. ;)


93b66f3b.jpg

Takker :D ;)

Med den GW på armen taper du neppe din sosiale status (på tidssonen i hevrt fall) hehe. Nydelig klokke!
 
mikkemus23, den Tudoren er bare helt nydelig.

16800 på meg idag:

P8300074.jpg

Hjertelig tusen takk Hopalong! Det hører med til historien at bezelinserten er en replacement (original) og at klokken for øvrig har sine sår. men jeg liker den :)

Det passer også meget bra at du selv bærer et nydelig ur slik at jeg kan returnere komplimentet, og vel så det! Elsker den gråblå bezelinserten du har der og matt skive, nydelig! :D

Ellers så håper jeg at du "lader ditt tidsone-batteri" for tiden og at du snart er tilbake med din utsøkte posting hvert øyeblikk nå! Den tråden fra tidlig sommer (dine mindre burkte ur osv) har skapt et behov; sikkert ikke bare hos meg :)
 
Hjertelig tusen takk Hopalong! Det hører med til historien at bezelinserten er en replacement (original) og at klokken for øvrig har sine sår. men jeg liker den :)

Det passer også meget bra at du selv bærer et nydelig ur slik at jeg kan returnere komplimentet, og vel så det! Elsker den gråblå bezelinserten du har der og matt skive, nydelig! :D

Ellers så håper jeg at du "lader ditt tidsone-batteri" for tiden og at du snart er tilbake med din utsøkte posting hvert øyeblikk nå! Den tråden fra tidlig sommer (dine mindre burkte ur osv) har skapt et behov; sikkert ikke bare hos meg :)

Takk for det :) Det ligger noen forsømte ur igjen i boksen, så det blir nok en uke til i løpet av høsten.

Bezelen på "dagens" er forøvrig en vanlig, opprinnelig sort sub-ring, men forrige eier har tydeligvis tilbragt så mye tid i sol og/eller sjø og/eller kraftige kjemikalibad at den er blitt sølvgrå. Jeg måtte nesten krangle med urmakeren om å ikke skifte den ut ved service :)