Dagens klokke

Daytona i dag :cool:
0380ddd2.jpg
 
Takk for det :) Det ligger noen forsømte ur igjen i boksen, så det blir nok en uke til i løpet av høsten.

Bezelen på "dagens" er forøvrig en vanlig, opprinnelig sort sub-ring, men forrige eier har tydeligvis tilbragt så mye tid i sol og/eller sjø og/eller kraftige kjemikalibad at den er blitt sølvgrå. Jeg måtte nesten krangle med urmakeren om å ikke skifte den ut ved service :)

Flott patina som forteller at uret har hatt et langt og opplevelsesrikt liv:)

Min småaldrende 16600 trenger nok noen år til på baken for å få rette " patos", men en antydning til mattehet skimtes da allerede på bezel, samt en deilig lenkestrekk som gjør det greit å høre når jeg kommer...

6099521460_f705c18cbb_b.jpg


Ha en fin dag!
 
Skx007 på oyster lenke fra wjean.
Nettop kommet hjem fra ferie hvor den har figurert på nato og vært med både i sjø og basseng. Trenger man fler klokker?;)
a4f9d4e868c6b3378c8e3b3c295532a5_2f4.jpg
 
Feriemodus fra kl 13.00 i dag. Reiseuret er klargjort på gummi, og kanskje, men bare kanskje, får den følge hjem av en landsmann ;)

015-5.jpg

Er det på denne ferien det kunne bli mulighet for en LLD?? Unner deg sterkt å få en slik i hus, først da vil din sjel få fred:) I noen uker i alle fall..
 
Er det på denne ferien det kunne bli mulighet for en LLD?? Unner deg sterkt å få en slik i hus, først da vil din sjel få fred:) I noen uker i alle fall..

LLD...:confused:
Det har jeg ALDRI hørt om.
Sjelefred? ha-ha

Takk skal du ha, Mahas9, det skal bli godt med ferie, men jeg synes nesten litt synd på klokkepusherne der nede - de kommer til å bli grundig lei av meg etter et par dager;)

@Espen:
Skjønner at du ikke rakk å legge ut bilde så travelt som du hadde det med å fotografere :D