Dagens klokke

Dagens er en Steinhart Aviation GMT

IMG_1249.jpg


Det ble Steinhart'en i dag, naturligvis. Den kom jo i går.......

:cool:
 
@Espen:
Skjønner at du ikke rakk å legge ut bilde så travelt som du hadde det med å fotografere :D


Sykt bra fokus, Espenbki! Sykt bra!:mrgreen:

Hva skjer. Vinner jeg ikke fotokonkurransen med dette? Er det mobbe Espen dagen i dag.:D:p:p

Det er jo rene finn.no-annonsen, jo! ;)
Jada. Du kan kjøpe den. 100% ekte. Sikkert. Selger har god samvittighet. Evnt bytte i sub. :p:p:p

Hehe.. et kunststykke å klare å få både for- og bakgrunn ute av fokus samtidig! Respect!

Tydelig at fokus i denne sammenhengen var på noe annet en klokka ;) Hehe

Ja. Lyktestolpen er i fokus:D:D. Endelig støtte. Maghas9 er den eneste anstendige karen her inne. Alle andre passer beskrivelsen til Gordon Gekko. Nå melder jeg meg inn på dorullbrett forumet isteden:D:D:D
 
Nice Breitling, kasmir :D
Noe nytt du har fått deg?

Har vel hatt den en måneds tid. Var nok en titanmodell i rekken som måtte prøves. Veldig fornøyd med den til tross for at det er Quartz - om ikke annet så har jeg noe å stille de andre klokkene etter :p
 
Jaggu ikke langt unna. :D http://dorullbrett.blogspot.com/

Ta for guds skyld en titt på "de andre er værre" tråden som Hopalong startet om du ikke har gjort det. Fantastisk mye bra å bruke tiden på.

Åjoda... De verste av dem alle må vel være de "dokke-samlerne"? Spesielt han som reiste på ferie sammen med dokka og dokumenterte det gjennom en bildeserie :p

Men, nå går vi veldig OT her...
 
Tilbake til topic og nesten i fokus:
bilde-33.jpg


Samme klokke i går over fjellet:
bilde-32.jpg


Jeg følte jeg hadde bittesmå cojones da jeg i 21 grader og sol i Oslo valgte å kjøre konebilen fremfor motorsykkel. Med 7 grader og styrtregn over fjellet var det raskt glemt. Mini er også festlig på svingete fjellveier:
bilde-31.jpg