Dagens klokke

bilde-39.jpg
 
Vil ikke klokker på blå resept bare være med på å forverre sykdommen? Blir litt som gratis heroin, uten videre oppfølging :p

Man måtte såklart hatt oppfølging i form av gruppeterapi (GTG), kognitiv terapi (lage økonomiske planer for neste ur), og ikke minst helsereiser (til sveits) :)


Forøvrig; det har blitt vist så mye fint her i "dagens" de siste dagene at jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn :D
 
Da barnehage nr 2 bestemte seg for å borde den alt overfyllte bussen fant jeg det hensiktsmessig å av. Sitter i solen og venter på neste nå. :p


fe6f5b76.jpg
 
Klokken jeg alltid anbefaler til det kjedsommelige, og som alltid er en glede å ta på :D Redsub, gull-Sub, og andre kuriosa all ære, noen ganger har man bare lyst på en enkel 16610.
+1 Delt førsteplass på min liste, sammen med Omega PO 42mm. Klokkeverdenens svar på en eksklusiv men hardcore SUV. Kanskje en velutstyrt Range Rover? :cool: -Men må være en 16610 uten rolexrolexrolex-graveringen! Jeg ble virkelig litt lei meg når de begynte med det.
Kall meg gjerne bakstrebersk og konservativ, men jeg hadde satt svært stor pris på om kundene kunne velge om de ønsket med eller uten gravering... (-Med all respekt for de som liker graveringen :!: )
 
@Morini - herlig ur!!

@Hopalong - det kan selvsagt være noe genetisk og arvelig. Det er uansett kronisk og blå resept burde være en selvfølge. Har forøvrig mottatt frikort og jeg ringte til Halvor hos Bjerke og spurte om det kunne brukes der, men av en eller annen grunn gikk det visst ikke an :(
Blå resept på klokker kan gjerne sammenlignes med dop til narkomane. Uten "dopet" vårt blir vi først veldig rastløse, i dårlig humør, deprimerte og til slutt kan det ende i en akuttsituasjon hvor familiens husholdningsbudsjett settes over styr eller sågar kan det ende med at ran og tyveri begås. Jo, vi må ha blå resept.

Så til dagens. Denne imponerer meg stadig. Ikke bare synes jeg den er stilig, men den føles bare så robust og god på armen også. I tillegg holder den tiden bedre enn alt annet av mekaniske klokker jeg har.

003-12.jpg
 
Da barnehage nr 2 bestemte seg for å borde den alt overfyllte bussen fant jeg det hensiktsmessig å av. Sitter i solen og venter på neste nå. :p


fe6f5b76.jpg

Jeg tror det har falt en viser av klokken din, Kristian :p

Og så er det ikke den 13. i dag ;)
 
Jeg har veldig sansen for slike jump-hour-varianter, og Chronoswiss er et merke som har vokst på meg. Er den fortsatt i produskjon Rousp?

Edit: Det ser det ikke ut til at den er...