Dagens klokke

Norges beste råvare?

Trivelig kveld med partering av reinskalv og litt Castell'in Villa 2007 Chianti i glasset. Chiantien ble åpnet til ære for flatbiff av lam som var noen dager over datostemplingen... God og mør ;)
001-1.jpg
 
flatbiff av lam som var noen dager over datostemplingen... God og mør ;)


Så godt å høre at det er flere som trosser datostemplingen på kjøtt til fordel for smaken! Uten å gjøre dette til en mattråd...
Selv måtte jeg feire fårikålens dag i dag :cool:
 
Etter noen dager med denne på hånden må jeg si at jeg er svært så fornøyd. Et designmessig perle, med flotte detaljer som sitter som et skudd på armen :p
2011-09-30080937.jpg
 
Forstår godt at du er fornøyd med denne, sjuli.
Bare de detaljene hvor skruesporene er tilpasset og følger beselen helt rundt er verd en liten studie i seg selv.

Jeg må få legge til at første gang jeg så dette uret kunne det ikke falle meg inn at jeg skulle komme til å like det så godt. Enten har jeg slått meg i hodet eller så må dette forumet sakte, men sikkert forandre noe inne i hjernen på meg:D
 
Hyggelig å se, sjuli :)

Jeg har funnet fram en av mine gamle Heuere i dag, cal 12 Autavia med custom display back. Et trivelig ur som fortjener litt håndleddstid :D

Klokkebilder677.jpg


Klokkebilder681.jpg


Klokkebilder683.jpg
 
Takk nautilus,
Ja det er en god følelse å starte dagen med å velge dagens klokke.
Kjøreturen til jobben på fat boyen er heller ikke å forakte :)
 
Timely; vakkert...
sjuli; vakkert....

Takker! Men hvor har det blitt av aquanauten? Den har godt av å vise seg frem litt i blant :p

Anders - jeg har vel nesten hatt klokken like mange timer på armen som det du har hatt når klokken var i ditt eierskap.. Heueren er forresten lekker!