Dagens klokke

Mini-GTG i Valdres

Espenbki og jeg møttes til et uformelt mini-GTG i ettermiddag.
Dårlig med traktement hos vertskapet, men så var også spisebordet stort sett fullt av klokker med tilbehør.

014-4.jpg

015-6.jpg

Dagens dobbel

016-3.jpg

Takk for hyggelig besøk, Espen!

Første post på dette forumet, å dermed legger jeg også ut et bilde, Traser H3 P6502

Første klokka på en god stund. Den siste klokken jeg hadde var en Donald Duck-klokke :cool:

Siste dag på hytta for i år. Vannet er blikk, himmelen rosa og sel og sjøfugl har kommet tilbake. Jeg har knapt sett en båt hele helgen, og ikke et eneste helikopter.
cc7940eb.png

Tester en Seiko "gullsub" i påvente av lottogevinst som vil muliggjøre innkjøp av Rolex-varianten...

:)

Gullsub04.jpg

WOW!

Nå, og først nå, la jeg merke til at den har nedsenkede subdialer.
Fyttirakker'n for ei klokke. Og denne har jeg ikke likt før i det aller siste. Det kan ikke bare være fargesynet det er feil på her. Mulig jeg holder på å miste gangsynet også - eller kanskje er jeg i ferd med å få det..?

6248915455

http://www.flickr.com/photos/66103472@N08/6248915455/

Komansirskie'n på rastafari Nato. Regner med litt pepper for denne, men det er en genial "undercover" klokke på østkanten:D Norge i et nøtteskall, uten å gå nærmere inn på politikk. De innvendige gjengene på kronen er ødelagt, og den taper drøye 5 min pr. døgn. Kjøpt på ebay, og betalte mer for porto enn selve uret;)

Har lest nøye gjennom opplastiningsguiden til krille, håper bildet dukker opp som det skal (etter mye hassel sist).

Ha en god dag folkens!

Crap! tror ikke det er meningen at jeg skal få lagt ut bilder på sonen :(