http://www.flickr.com/photos/66103472@N08/6248915455/
Komansirskie'n på rastafari Nato. Regner med litt pepper for denne, men det er en genial "undercover" klokke på østkanten Norge i et nøtteskall, uten å gå nærmere inn på politikk. De innvendige gjengene på kronen er ødelagt, og den taper drøye 5 min pr. døgn. Kjøpt på ebay, og betalte mer for porto enn selve uret
Har lest nøye gjennom opplastiningsguiden til krille, håper bildet dukker opp som det skal (etter mye hassel sist).
Ha en god dag folkens!
Crap! tror ikke det er meningen at jeg skal få lagt ut bilder på sonen
WOW!
Nå, og først nå, la jeg merke til at den har nedsenkede subdialer.
Fyttirakker'n for ei klokke. Og denne har jeg ikke likt før i det aller siste. Det kan ikke bare være fargesynet det er feil på her. Mulig jeg holder på å miste gangsynet også - eller kanskje er jeg i ferd med å få det..?
Jøss ja, men jeg har da hatt min nyerhvervede på armen i snart to døgn uten å legge merke til det. Er det mulig?
Hehe, kjenner meg igjen der. Tok litt tid før jeg innså at det faktisk befant seg en logo i plexiglasset
Enig i at klokken er flott, som de fleste her inne vil være tror jeg. Speedy er i mine øyne den ultimate design når det gjelder komposisjonen av elementene på skiven kombinert med hele kassen og alt. Alle proporsjoner og linjer er perfekte. Det er liksom ingenting å kritisere eller sette fingeren på. Denne balanen gjør at en skive og bezel pakket med hvitt på svart fremstår som balansert og behagelig å se på. Det finnes penere og langt mer eksklusive ur, men IMHO ingen med så godt design om man bruker ordet i rette forstand.
Ja, og bilde av Bin-Laden på sekundviseren.
Du kødder, ikke sant
Ja, og bilde av Bin-Laden på sekundviseren.
Du kødder, ikke sant
Logoen skal egentlig være riktig vei da. Her er det nok en sløv urmaker som har byttet glass
Logoen skal egentlig være riktig vei da. Her er det nok en sløv urmaker som har byttet glass