Dagens klokke

Gratulerer!
Bra du slapp katta ut av sekken selv. Jeg har sittet og boblet over da jeg har visst dette noen uker allerede :)

Nå vet du hva du har å gjøre med den 42mm din eller!???

Beklager ingen bilde i dag, men det er et steinalderur med noe GMT-Master logo og greier på armen i dag. Overskyet i dag så litt usikker på tiden gitt...
 
Mulig jeg skal ha lunsj i andre enden av bygget i dag, og da er worldtimer en god ting å ha!

2012-01-25121230.jpg
 
Dagens er Archimede med den nye Bellini alligator remmen jeg mottok i dag. Førsteinntrykket et at den er svært tykk og stiv (8mm tykk), og er litt usikker på kvaliteten....Nå må jeg få et ekstra hull i den, så håper jeg den går seg til etterhvert:confused:....da får jeg drikke opp kaffen, og gå i gang med kaken;)

IMG_9949.jpg

IMG_9947.jpg
 
Dagens er Archimede med den nye Bellini alligator remmen jeg mottok i dag. Førsteinntrykket et at den er svært tykk og stiv (8mm tykk), og er litt usikker på kvaliteten....Nå må jeg få et ekstra hull i den, så håper jeg den går seg til etterhvert:confused:....da får jeg drikke opp kaffen, og gå i gang med kaken;)

IMG_9949.jpg

IMG_9947.jpg

Det såg bra ut!

Den mykner seg nok opp etter litt bruk :)
 
Fin rem på LLD, Heuer. Ser at Bromle har lys nato på sin i dag og at Agazzis kjører mesh på SM'en. Flott.

Ble rembytte på den gamle Oysteren i dag også. Mottok en 19mm nato fra et hyggelig medlem i dag - joda, den er 19mm. Synes den ble fin, jeg. Utrolig mye bedre enn skinnfilla som Bjerke tok overpris for, og mye-mye tøffere.

Rakk ikke å stille hverken dato eller tid i min iver etter å få delt bilde med dere :D

058-1.jpg