Dagens klokke

Nice lobergen!

Sub-Cerveza på en ellers ganske bedriten dag; syk, Federer tapte for Nadul osv :(
Jaja, mye å glede seg over likevel :cool:
sub-apelsin.jpg
 
Nå ble det mye Rolex her. Jeg får stille motvekt.

I morges tok lille konen på seg sin midsize SMP etter at den hadde samlet støv i skuffen i flere uker. Med stor begeistring utbrøt hun at hun gledet seg til å gå med Seasmaster igjen. Stolt konstaterte jeg at mine hjernevaskingsteknikker fungerer og at jeg har like god smak:
bilde-83.jpg

Subtil hjernevask fungerer! Før gikk ikke kona med klokke i det hele tatt. I går oppdaget hun at hun hadde forlatt huset uten klokke og ble helt forferdet, nesten litt trist.

1969 speedy ref 145 022

2eeai5d.jpg

Ditto hilser :)

L1010846.jpg
 
Et så vidt synlig sjømonster :) Jeg vet ikke hvor mye jeg kan stole på serienr-datering, men jeg tror den skal treffe ganske bra på månelandingen, dvs medio 69. Er det din caseback? Kom den senere i 69?
 
Avbildet bakside ville vel nokså åpenbart :D indikere post-moon klokke. Mener Tore sin er pre :cool:
Nemlig. Det er det er det som er spesielt med 145 022 fra 1969 du har pre og post-moon i samme produksjonsår og det baklokket med "first watch on the moon" og den store Omega logoen er det som er "sjeldnest" for en 145 022
 
Virkelig pen!! Få noen flere og ikke minst bedre bilder av denne på forumet!

Edit: Fant unboxingtråden. Fantastisk :D :D :D

Takker. Finner sjelden tid til å ta skikkelige bilder, så det blir gjerne iPhonen som må gjøre jobben.

Skal se om jeg kan gjøre noe mer ut av morgendagens innkommende :p