Dagens klokke

God morgen!

P1250151.jpg

Flott med lær på Rolex, gamle som nye. Det må være undervurdert.
 
Flotte fotoskills du har opparbeidet deg Agassiz :) Flott klokke, som kler brunt skinn særdeles godt ;)

Hehe. Takk for tips.;) Det er mange fine skinnrem der ute men hver gang jeg finner en så er den altfor lang. På mitt håndledd blir den som nato.:D
Bare for å berolige deg, vil jeg si at Omega deployment buckle fra Ofrei er på vei. Da blir det litt lettere å finne en som nesten passer meg. I verste fall så kan jeg kappe av litt. Det synes ikke under allikevel .:mrgreen:
Jeg lover når det kommer så blir det ikke så mye mesh.:D
 
Gratulerer utrolig mye JCE. Har ikke klart å jolde helt kjeft om hvem som fikk smurfen, men klart å ikke plapre her inne i hvertfall.

@minutman. Den Oysterdaten har jeg ikke sett mye til, er jo kjempefin.



Rolex på meg også i dag. (egentlig mer eller mindre hver dag for tiden.)

9f8dc8df.jpg
 
Nå ble det mye Rolex her. Jeg får stille motvekt.

I morges tok lille konen på seg sin midsize SMP etter at den hadde samlet støv i skuffen i flere uker. Med stor begeistring utbrøt hun at hun gledet seg til å gå med Seasmaster igjen. Stolt konstaterte jeg at mine hjernevaskingsteknikker fungerer og at jeg har like god smak:
bilde-83.jpg
 
Jeg også starter dagen med krone på armen. Senere i dag skal jeg på rekrutteringskveld, så da blir det vel noe litt mer diskret. ;)

IMG_0522.jpg



Edit: Snakk om lakserosa arm! :p Tror jeg skal følge litt mer med neste gang jeg trykker auto-adjust :p
 
Nice rousp og morini :)
Jeg må snarest få tatt gullklumpen din i nærmere øyesyn :)

Jeg foreslår DD og halvåpen Hawaii-skjorte i kveld, Kristian ;)
Men seriøst DDen er jo bare klasse, så bær den du!
 
Måtte bare bråslenge inn et bilde av min dagens på dette "Rolex-forumet", synd at ikke de som sitter på litt mere spennende klokker er like flinke til å poste som "Rolex-klanen" ;)
Ikke for det at min dagens er så veldig spennende, men ihvertfall en liten variasjon.
Beklager bildekvaliteten.

260112P1030822.jpg
 
Redigert: