Dagens klokke

Expl II på fjellet:) støtter rolexfredag!

2e2ee3a1-bb04-4c9b.jpg
 
Deilig med fredag. Har fått denne 17-åringen i hus i dag ved navn Glengoyne, og den er allerede satt opp på en date med et tumblerglass seinere i kveld. Ha en god helg folkens!

p1020265w.jpg

Fin klocka och även malten är tilltalande


URL=http://forumbilder.se]
2f4201254207P9e28.jpg
[/URL]


HAGWE

Anders
 
Trulle75; Helson er ærlige ujålete ur uten særlig finish men med en flott sjarm og gir en god følelse å gå med!

Mye smell per seddel:)
 
Trulle75; Helson er ærlige ujålete ur uten særlig finish men med en flott sjarm og gir en god følelse å gå med!

Mye smell per seddel:)

Helt enig med prippa. Jeg har den med ETA verk og er strålende fornøyd.
Tror ikke du skal være bekymret for å kjøpe en Helson. Den er nok grei å bli kvitt hvis du ikke liker den.
Jeg har forøvrig 42mm modellen og syns den er stor nok.:D
 
SMP som var først ut idag, som igår. Veldig greit med Chrono på jobben slik at jeg holder styr på kjøre og hviletidsbestemmelsene.
6779931884_c056d931da_b.jpg


Og neste ut ble 16800 inspirert av Rolex fredag her på sonen.
6779931210_7cf9d3f478_b.jpg
 
Valget idag ble enkelt :)

6925423567_d2c476f2a8_z.jpg

Heftig bilde Sponon. Men hva var det du skrev tidligere? .... Det vil være litt lyd fra rotoren da det ikke er et sportsur med høy vanntetthet som stenger inne slike lyder .....

Du har altså kjøpt en kronograf som ikke er et sportsur? Hmmm. Hva gjenstår det da å time - wiener valsen?

He he - bare kødda. Uret er lekker enten det rassler eller ikke.

Frode.
 
Du har altså kjøpt en kronograf som ikke er et sportsur? Hmmm. Hva gjenstår det da å time - wiener valsen?

He he - bare kødda. Uret er lekker enten det rassler eller ikke.

Frode.

Det morsomme er at skalaen rundt urskiven er et pulsmeter (eller noe slikt tullvas), slik at man får tatt pulsen eller hjerterytmen. Jeg lo litt for meg selv når jeg leste bruksanvisningen. Dette er med andre ord en doktor-klokke :D

Like unyttig som en tachymetre skala, hehe..
 
VM i offtopic, men Lynvingen, du som kjører store ting, har du sett denne ?

http://www.finn.no/finn/car/truck/object?finnkode=33285195

Satt å lo meg gjennom hele... ;)

Joda, klassisk sjåførhumor dette her. Eller, faktisk så er han dønn seriøs, og jeg skjønner han godt. At det kan være mandag på Scania fabrikken uka rundt er ikke noe nytt, derav tilnavnet "Scranglia". Hun skulle kjøpt seg en MB Actros med en gang så hadde saken vært løst. Sutringen rundt "optiklussen" i Lierbakkene handler bare om latskap, og litt dumskap. Personlig mener jeg litt av gleden med lastebilkjøring bla er å gå løs på en lang motbakke mens man slipper løs flere hundre svettende gamper, turboen skriker og køntrimusikken traller i vei. Skal man gi bort noe av den kremopplevelsen der til en automatkasse? Nei takk! Man kan ha så mye elektroniske duppeditter man vil, det er fortsatt bare en brukbar hjerne i bilen, og den sitter på sjåføren. Hadda han tenkt på det når han bestilte bilen hadde han kunnet kose jeg i Lierbakkene akkurat nå, og glede seg til gromlyden inni tunnellen på toppen fordi han brukte pengene på chrommede side pipes isteden:D.

Kunne fortsatt i det uendlige her, men vi er på TS, ikke i sjåførkroken på kroa i Alvdal så jeg skal holde meg.:mrgreen: