Dagens klokke

Joda, klassisk sjåførhumor dette her. Eller, faktisk så er han dønn seriøs, og jeg skjønner han godt. At det kan være mandag på Scania fabrikken uka rundt er ikke noe nytt, derav tilnavnet "Scranglia". Hun skulle kjøpt seg en MB Actros med en gang så hadde saken vært løst. Sutringen rundt "optiklussen" i Lierbakkene handler bare om latskap, og litt dumskap. Personlig mener jeg litt av gleden med lastebilkjøring bla er å gå løs på en lang motbakke mens man slipper løs flere hundre svettende gamper, turboen skriker og køntrimusikken traller i vei. Skal man gi bort noe av den kremopplevelsen der til en automatkasse? Nei takk! Man kan ha så mye elektroniske duppeditter man vil, det er fortsatt bare en brukbar hjerne i bilen, og den sitter på sjåføren. Hadda han tenkt på det når han bestilte bilen hadde han kunnet kose jeg i Lierbakkene akkurat nå, og glede seg til gromlyden inni tunnellen på toppen fordi han brukte pengene på chrommede side pipes isteden:D.

Kunne fortsatt i det uendlige her, men vi er på TS, ikke i sjåførkroken på kroa i Alvdal så jeg skal holde meg.:mrgreen:

Hehe, tror jeg ser poenget. Herlig gjeng dere sjåførene :D
 
Ahhhhh, endelig hjemme. Rett i klokkeboksen og vips:
Dagens, eller i hvert fall kveldens



P2241917.jpg


P2241918.jpg


P2241919.jpg


P2241920.jpg


Kjenner at jeg snart må ha noe NYTT! Veldig snart.
 
Nå vet ikke jeg helt hva en HDR effekt er for noe. Men den klokka de er nydelig.

frode.

Det er når man tar flere bilder i akkurat samme posisjon men stiller inn kamera til å ta opp forskjellig mengde lys i hvert bilde. Legger det så inn i ett program som legger bildene over hverandre. Får utrolig kule effekter synes jeg :D
 
Sønnen min plukket ut denne fra samlingen i dag, holdt den over hodet og lo triumferende (han er 1,5 år:0) Så da er dette valget for i dag (kan ikke klage på smaken hans heller, og ser ut som han er på god vei til å få samme diagnosen som sin far) :)
20120225_124121.jpg