Dagens klokke

Følger opp amumar. Disneylørdag i dag. :)

7c9e6ef4.jpg
 
Sønnen min plukket ut denne fra samlingen i dag, holdt den over hodet og lo triumferende (han er 1,5 år:0) Så da er dette valget for i dag (kan ikke klage på smaken hans heller, og ser ut som han er på god vei til å få samme diagnosen som sin far) :)
20120225_124121.jpg


Flott ur dette her. Ukjent modell for meg dette men jeg holder med i din sønn som holder en knapp på denne idag.
 
4066907f.jpg


Beklager årets dårligste bilde, måtte kjappe meg før jeg skulle hjelpe til med middag.
Klokken var idag med på trening, og klarte seg meget bra. Liker den bedre og bedre for hver dag som går.
 
Flott klokke, og rom:) hva synes du om den? Jeg trenger noen nye impulser på rom, liker det enda mer "søtt" og mykt enn denne:)

Takk for det Nautilus. Jeg må si at både klokke og rom er helt etter min smak :) Jeg er ikke noen stor rom connoisseur, men dersom du søker noe som er enda mer søt og vennlig mot tungen, så gå for Ron Zacapa XO, som er enda mer smooth enn Zacapa 23, og kan absolutt anbefales. Zacapa XO er etter min mening helt på høyde med gode Cognac merker.

Reima som står på Explorer'n er forøvrig "Vintage Leather" farge "Espresso", og er veldig myk og behagelig. Den ble kjøpt hos www.thetimetraveler.co - hyggelig handel med erfaren Rolex samler (Andrew McCormack - jedly1 på TRF)
 
Takk for det dharma, XO it is..:)
Helt enig, en god rom overgår cognac nesten alltid for meg. Dessverre er det dårlig utvalg på skikkelig rom på norske pol foreløpig.

God lørdagskveld
 
Ha lånt kjæresten omega speedmaster day/date min men jeg koser meg me Tag Heuer grand carrera cal 36.
Hun har vist en smule interisert for klokker nå :D
54ca9394-4180-5c46.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk