Dagens klokke

En Jaeger igjen i helgen.


Geo30jan.jpg




BT
 
To godbiter på bildet idag.. Breitling Navitimer Montbrilliant i forgrunnen og et verk av Pushwagner i bakgrunnen..

IMG_5603-1.jpg
 
Nydelige ur Businesstraveler og Henrikta.
Er det et litografi av pushwagner du har i bakgrunnen eller orginal tegning ;) Når vi først er inne på kunst, vil jeg si pushwagner og victor sparre er lurt å samle på nå :)
 
Er det et litografi av pushwagner du har i bakgrunnen eller orginal tegning ;) Når vi først er inne på kunst, vil jeg si pushwagner og victor sparre er lurt å samle på nå :)

Det er et lito fra serien "En dag i en manns liv" (tror det var det den het) - som var en serie på litt over 30 bilder som tok for seg en dag fra begynnelse til slutt, selv har jeg tre litoer fra denne serien.. Bildene er vel datert på starten av 80-tallet. Men jeg kan også friste med noen orginaler av Pushwagner, fra tusjtegning på papir til olje på plate.. Sånn som prisbildet på han er nå, ser jeg allerede at jeg har gjort noen gode investeringer - selv om jeg kjøpte da prisene var på vei opp..

Fra en interesse til en annen:

Idag er det Gull-speedyen som får litt luft og dagslys

IMG_0149.jpg
 
Fra en interesse til en annen:

Idag er det Gull-speedyen som får litt luft og dagslys

IMG_0149.jpg
[/QUOTE]


Den Speedyen ser bare helt fantastisk ut.
 
bilde-112.jpg

005-1.jpg

IWC-humør i dag. Snart på tide med en tur til Alf Lie å få polert bezelen.
Drister meg til å legge ut bilde fra i går også. Er så utrolig glad i den klokka. Er alltid med på hytta av en eller annen grunn...:cool:
 
Det er en nydelig klokke. Pm meg med salgsprisen ;) Jeg tar den jeg, om du skal selge :)
PS: prisene på pushwagner er jo gått helt i taket, det samme skjer med victor sparre også.

Det er et lito fra serien "En dag i en manns liv" (tror det var det den het) - som var en serie på litt over 30 bilder som tok for seg en dag fra begynnelse til slutt, selv har jeg tre litoer fra denne serien.. Bildene er vel datert på starten av 80-tallet. Men jeg kan også friste med noen orginaler av Pushwagner, fra tusjtegning på papir til olje på plate.. Sånn som prisbildet på han er nå, ser jeg allerede at jeg har gjort noen gode investeringer - selv om jeg kjøpte da prisene var på vei opp..

Fra en interesse til en annen:

Idag er det Gull-speedyen som får litt luft og dagslys

IMG_0149.jpg
 
118 på OEM Brown Buffalo

c84949a4.jpg


Dårlig bilde, men en helt fantastisk rem som jeg virkelig gleder meg til skal eldes...
 
Brown Buffalo?

Er det ikke krok. "Jules Verne"? :)

Den patineres i alle fall svært pent..
 
Brown Buffalo?

Er det ikke krok. "Jules Verne"? :)

Den patineres i alle fall svært pent..

Er rimelig sikker på at det var "Brown Buffalo" som stod på innpakningen. Fikk den av min svoger som var i NY og besøkte Panerai butikken der. Skal dobbelsjekke når jeg kommer hjem fra jobb i dag...
 
Kan vel hende de har kalt den det, hørtes pussig ut.. men det er i alle fall remmen som satt på Purdey's Jules Verne-SE som kom for noen år siden.

Altså krokodille og ikke bøffel/storfeskinn! ;)

Hadde en, men solgte den. Siden har jeg vært på jakt etter en sort i riktig dimensjon, men det viste seg å være ufattelig vanskelig å få bestilt her i byen.